• Svar på tråden Juni-barnen
  • Uddabus

Så illa har jag inte men det typ buktar inne i slidan.

Jag gick upp typ 17-20kg med Charlie men han var ju stor så jag hade tryck länge o sen blev det ju sugklocka så vet inte om det kan påverka...

5264gr 55 cm lång o huvudomfång på 37,5 cm...

Så kanske inte är så konstigt att det känns konstigt... Bara 2 veckor sedan han kom ju...

• bebisgalen
    Uddabus skrev 2012-07-02 22:06:19 följande:
    Så illa har jag inte men det typ buktar inne i slidan.

Jag gick upp typ 17-20kg med Charlie men han var ju stor så jag hade tryck länge o sen blev det ju sugklocka så vet inte om det kan påverka...

5264gr 55 cm lång o huvudomfång på 37,5 cm...

Så kanske inte är så konstigt att det känns konstigt... Bara 2 veckor sedan han kom ju...

Fick veta av en vän att det är ganska vanligt med framfall efter sugklocka. Min vännina fick d men fixa sig själv efter massa knipövningar.
  • Zvartaliljan
    Uddabus skrev 2012-07-02 22:06:19 följande:
    Så illa har jag inte men det typ buktar inne i slidan. Jag gick upp typ 17-20kg med Charlie men han var ju stor så jag hade tryck länge o sen blev det ju sugklocka så vet inte om det kan påverka... 5264gr 55 cm lång o huvudomfång på 37,5 cm... Så kanske inte är så konstigt att det känns konstigt... Bara 2 veckor sedan han kom ju...

Ja sugklocka hade ju jag med med dottern. Dock har min största vägt 2,5kg.
  • Tesssi
    LillSnurr82 skrev 2012-07-02 19:28:45 följande:
    Första Bvc besöket med lilla Märta i dag. Nu
    Väger hon 4075g ( födelsevikt 3640) så långt över start vikt:) jag har nog grädde i brösten:)

Till er som inte amningen funkar för så håller jag med de andra.. Tillåt er att sörja men hinn med att njuta av allt det goda av bebistiden. När bebisarna blir äldre kommer de inte vara sämre människor för att de inte blivit ammade...
    Algot har gått upp 2kg på 6 veckor, så jag har nog grädde i brösten, precis som du.
    Jag tycker att han växer så fort - föt fort.
  • IdaElinLivia040611

Godmorgon, här är det strålande sol idag så stranden hägrar.....äntligen. Blir första badet i år:) Måste bara hitta en bikiniöverdel som passar mjölktuttarna. Trekantsbikinin blev lite väl avslöjande;) Kanske twilfit har någon???

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • Sweet life

God morgon!

I natt har Simon inte velat ligga själv, utan det har endast vart på mamma som funkat. Pappa har han ratat men han sov dock från 23.45 till 05.30 utan uppvaknande och sen från 06.15 till 08.30... Så jag ska inte klaga, även om min sömn blir lite lidande så jag inte vågar somna helt med honom på mig...

• lycka 4

Idaelinlivia !! Stadium och intersport hade en hel del fint

• IdaElinLivia040611
    lycka 4 skrev 2012-07-03 11:29:14 följande:
    Idaelinlivia !! Stadium och intersport hade en hel del fint
    Tack, ska kolla där:)

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • NinnaBus

Men vad liten sover idag.
    Det är ju nästan så man blir lite orolig.
    Är ju så van vid att han ska äta stup i kvarten och det senaste har han haft längre vakenperioder.
    Men idag sovs det mest. Inte ätit alls så mycket som vanligt heller. Men å andra sidan har han inte spytt upp så mycket mat efter måltiderna idag heller...
    Han sov även hyfsat natten som var också.
    Ska bli spännande att se hur kvällen och natten blir sen då...   

• Sweet life
    NinnaBus skrev 2012-07-03 17:14:49 följande:
    Men vad liten sover idag.
    Det är ju nästan så man blir lite orolig.
    Är ju så van vid att han ska äta stup i kvarten och det senaste har han haft längre vakenperioder.
    Men idag sovs det mest. Inte ätit alls så mycket som vanligt heller. Men å andra sidan har han inte spytt upp så mycket mat efter måltiderna idag heller...
    Han sov även hyfsat natten som var också.
    Ska bli spännande att se hur kvällen och natten blir sen då...   
    Låter som min lilla bebis idag..
Svar på tråden Juni-barnen