• Anonym (är jag wt?)

Är det WT att bo i hyesrätt?

Läste runt lite på nätet och folk som tycker det är WT att bo i hyreslägenhet? Vad tycker ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-17 21:21
    *hyresrätt ska det givetvis stå i rubriken. Men det förstod nog de flesta.

• Svar på tråden Är det WT att bo i hyesrätt?
  • Anonym (mj)
    Anonym skrev 2012-05-17 21:23:25 följande:
    Nä men har kommit på att det är ganska WT att sitta här inne på Familjeliv. Mest korkade människor som vill hävda sig.
    Ändå sitter jag här inne och läser allt dumt, borde göra något vettigare.
    Skrattande
  • Anonym (mj)

Alla är så söta och roliga som överhuvud taget sitter här i FL-bubblan och stämplar allt och alla till höger och vänster. 

Det mesta ska SOC- anmälas och Guud vad WT  det och det är.  Skrattande

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-17 21:21:09 följande:
    Haha, varför skulle det vara WT. En stor del av sveriges befolkning bor i hyresrätt.
    Och en hel del är just WT.

Beror på om man är ung och inte hunnit in i arbetslivet, då är det inte wt. Men annars - japp.
  • Jättekul
    Anonym (är jag wt?) skrev 2012-05-17 21:22:01 följande:
    Tja enligt folk bodde det så mycket WT folk i hyreslägenheter och dom slipper man om man köper bostadsrätt.
    Hahaha-min fråga blir då:
    Är man WT om man bor i en bostad som ägs av banken? 
  • Jättekul
    Anonym (mj) skrev 2012-05-17 21:29:06 följande:
    Alla är så söta och roliga som överhuvud taget sitter här i FL-bubblan och stämplar allt och alla till höger och vänster. 

Det mesta ska SOC- anmälas och Guud vad WT  det och det är.  Skrattande

Håller med, hahaha. Precis så är det.
  • Anonym

Barn ska inte växa upp i höghus och framförallt inte hyres där standarden är låg!

• kinder
    Anonym skrev 2012-05-17 21:20:14 följande:
    Nej men att bo i höghusomårde och hyra!

Fattar inte?

Klart att det inte är. Det är ju grymt!
  • Anonym (mj)

Jag bor i en hyresrätt i ett höghus och det är rätt mycket betong här. Men jag är frisk, mår bra och har värdens härligaste framilj så vem bryr sig vad ett gäng FL- mammor tycker om mej och mitt liv om det är WT i deras ögon eller ej. Det skänns så ängsligt att sitta så stämpla andras liv.

I could´t care less..... 

• Jättekul
    Anonym skrev 2012-05-17 21:31:48 följande:
    Barn ska inte växa upp i höghus och framförallt inte hyres där standarden är låg!
    Varför inte? De föräldrar som hyr en lägenhet har inga stora lån. De som köper en bostad har extrema lån. Iaf i storstäderna (de flesta skall tilläggas).
Svar på tråden Är det WT att bo i hyesrätt?