föräldralediga mammor i söderort?
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Jag bor i farsta och är hemma med min son som är 5 månader. skulle vara kul att träffa någon man kan gå peomenader eller fika med.
Hej :) bor i bandhagen/rågsved :) har 2 killar, en på 3 år, och som är 6 veckor snart :) själv är jag snart 24 :):) träffas gärna.. :)
Livet som nybliven mamma är underbart och jättejobbigt!! Världens finaste lilla tjej har vi, men oj vad svårt jag har det med sömnen!!
Hur länge ska du/ni vara mammalediga?
Kimzaan- vad kul! grattis till nyfödda sonen:)
Tack :) jag kommer att vara mammaledig minst 1 år iallafall :)
Jag bor i Bagarmossen och har en tös på två månader! Jag ses gärna!
Hejhej..
Jag har en dotter på 6 veckor och ses gärna för fika och promenader.
Bor i Tyresö
/J
Jag hänger gärna med om det bestämms något :)
26 årig mamma i nacka, nära tyresö med sonen som snart är hela 6 månader! Jag vill gärna ha andra mammakompisar då typ inga av mina vänner har barn i samma ålder =)
Hej. Jag har en son på 2 månader, första barnet. Bor i skarpnäck nu men flyttar till älvsjö 1 september. Hakar på här
Jag kommer vara föräldraledig till 1maj, därefter tar min käre sambo över och är hemma till augusti då han ska skolas in antigen på förskola eller hos dagmamma
Hur går era tankar kring barnomsorgen, har ni bestämt vilket av de två alternativen och vart samt när de ska börja?