jajja skrev 2012-07-03 09:23:38 följande:
Nä det känns som om det är tack och hej för mig! Jag gör allt fel, fattar inte pp, läser om och om igen men jag verkar inte förstå. Dessutom tål jag inte mjölk och det gör det knepigt tycker jag. 
Får försöka på annat vis eller jag vet inte längre. Tårarna rullar och det känns värdelöst! 
Livet kanske känns bättre i eftermiddag när jag inte har fullt så ont i ryggen.
Hur som helst super grattis till er duktiga, duktiga tjejer. Ni kommer bli så fina!!!! Fortsätt som ni gör!!! GRATTIS!
Men det e inte så svårt med pp. Du väger kasslern och kollar i listan hur mycket pp den är värd. Sen tar du oljan, mäter upp den och tittar sen i listan hur mycket pp den e värd. Så gör man med allt och plussar ihop allt. Vissa saker är 0p och vissa är mycket p. Man kan laga vilken mat som hellst och göra om de måltiderna till points. Själv är jag inte så förtjust i mjölk så jag brukar inte använda den till mer än kaffet. Ibland i mat oxå men då kan du ju göra annan mat, eller välja laktosfri mat (om det nu är laktos du inte tål).
Ge inte upp! Själv hade jag en vecka med  0kg i nedgång förra veckan och denna veckan enbart -0,4kg fast jag hållt pointsen. Det varierar kraftigt