• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • jajja

Kommer eventuellt bli bjuden på brunch i helgen... SKa jag tacka nej? Jag vet inte om jag kan bara sitta och titta på när de äter goda saker och jag måste avstå.
    Känns inte så kul.

Superbar jobbat dundermamman!!!!

• Dundermamman

Tack!

Självklart ska du gå på brunchen! Du kan säkert äta en hel del, tänk bara vad som verkligen är värt ProPointsen du stoppar i dig... ät mer av det som är 0 pp, lagom av det med få pp och mindre av det med fler pp!

Själv skulle jag ätit en grönsakstallrik först om det kommer att serveras. Då är den värsta hungern stillad och sen kan man plocka lite av det som är lagom med pp i, bröd hade jag nog varit för snål för att ta... hade hellre lagt de pp på något bättre  

Det är ju det som är så bra med viktväktarna, att man inte behöver försaka något, men däremot tänka en gång extra på vad som är bra och vad man har "råd" att slösa ProPoints på      

*Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • jajja

Tack för rådet. Ska verkligen försöka äta bra saker, hoppa brödet och kanske unna mig något litet gott som revben eller så

• jajja

Har varit iväg på min första promenad för dagen, 8,74 km. Ska ut ikväll med en kompis, får se vad jag får ihop då! Nu blir det melon till alla som gått promenad....
    Jag är lite stolt över mig själv.

• Dundermamman
    jajja skrev 2012-07-05 14:41:05 följande:
    Har varit iväg på min första promenad för dagen, 8,74 km. Ska ut ikväll med en kompis, får se vad jag får ihop då! Nu blir det melon till alla som gått promenad....
    Jag är lite stolt över mig själv.

Wow, du är helt otrolig på att traska! Kanonbra jobbat!

*Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Linlun

Dundermamman: bra jobbat!! Väldigt bra karaktär måste jag säga. Jajja: ja du måste ju gå du är duktig så välj låg poängare ;). Och duktigt med promena! Jag ska gå ikväll men ingen lång min man kommer hem från jobbet kl sju då ska vi gå en promenad, hoppas barnen vill sitta snällt i vagnen så man kan traska på lite !

• Albertine79

Hej! Får äta 43 pp/dag och 48 i veckobonus. Ammar och det innebär egenligen att jag får äta nästan precis som vanligt. Vill gå ner ca 20 kg.

Svar på tråden Några fler viktväktare?