• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Linlun

Jajja: har du gått det idag ? Bra jobbat ! Var det inte varmt ? Vet inte var du bor men här i Sthlm idag var det galet varmt och jag är sjuk så halv nöjd :/

• jajja

Bor i Vaxholm, japp gick idag. Imorgon hoppas jag gå lite längre

• happy 78
    Frun skrev 2012-07-04 20:17:13 följande:
    Hej! Nu är det dags för mig att ta tag i vikten med vv, den enda metod som jag tror passar mig. En liten fråga till er, hittade några gamla vv saker när jag gick på vägning ett par ggr, då hette programmet nya propoints, är det samma idag? Vet inte om lappen jag hittade med antal points stämmer, jag skulle äta 29 / dag samt veckobonus på 42, verkar rent rimligt för en som är 166 cm lång och väger runt 75?

De har ändrat till 26 pp per dag som lägsta antal. Jag hade 29 förra gången jag va med och 26 nu fast jag vägde ungefär samma båda gångerna. Veckobonusen vet jag inte vad du borde ha dock. Jag har 49. Är 34 år 160 och startvikt 73
  • jajja

Älskar värme! Kan gå även om det är 29 grader. Bara jag har vatten....

• Linlun

Jajja: då bor vi nära jag bor i Täby :). Kag klarar inte värmen bra gillar att sola och så men springa och gå när det är varmt nja inte min grej. Så jag gillar att springa på morgonen eller kvällen skönt att vi bor i Sverige år ju inte så många sol dagar ... ;)K

• jajja

Önskar jag bodde i typ Grekland eller nåt i den stilen. Går när som helst på dygnet, i alla fall när det är varmt. Fryser jämt!!!!

• Linlun

Ok nej fryser gör jag aldrig har aldrig vinterkläder tycker det är för varmt ... Brukar bli retad för det på jobbet :) och efter jag fött mina barn är jag alltid varm :/. Jag vill bo i Frankrike det är min dröm :)

• Linlun

Ok nej fryser gör jag aldrig har aldrig vinterkläder tycker det är för varmt ... Brukar bli retad för det på jobbet :) och efter jag fött mina barn är jag alltid varm :/. Jag vill bo i Frankrike det är min dröm :)

• jajja

Haha jag blir retad för jag alltid fryser. Var på kreta och det var 28 grader jag frös, min kollega hånade mig....

• Dundermamman

Igår var vi på skånes djurpark och lunkade runt i 4 timmar i värmen Cool !
    Åt samma frukost som jag brukar innan vi åkte, tog sedan en banan i bilen... när vi åt lunch fanns där inget riktigt bra alternativ så jag tog köttbullar med potatismos och bad om extra grönsaker, åt dock bara hälften av mosen.
    När de andra åt mjukglass åt jag en piggelin (1 pp), sen drack jag också 1,5 liter vatten under vistelsen där. 
    Kände mig faktiskt riktigt nöjd när jag kom hem och gjorde en omelett med mängder av grönsaker till middag.

Någon som har nån erfarenhet av Glucosanol (     http://www.vitaminvaruhuset.se/shop/?artnr=3702&gclid=CIeXrrWQgrECFc0vmAod-SXcNg  ) ??
    Jag har ätit dom sedan jag startade programmet. Jag tar 1-2 tabletter före frukost, lunch och middag. 

Ang. belöningar så blir det ett par nya skor när jag nått mitt första delmål på 5,8 kg

Kämpa på alla, ha en underbar dag {#emotions_dlg.flower}    

*Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
Svar på tråden Några fler viktväktare?