• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Mollan77

Verkligen lovely luckiest!!! Forstsätter vi göra exakt det vi gör så når vi målet!!!

• Simbaa

Halloj.
    Är oxå gammal vv men jag kör på det gamla points systemet nu. Testade propoints men jag tyckte det var krångligt.
    Har ca 30 kg att gå ner. Jag väger ca 95 och är 158 så jag siktar på 65 till att börja med
    Får se om jag tar mig lägre när jag väl kommit dit. Denna gång ska det gå.
    Har kört vv många ggr förut blandat med Camebridge + andra konstiga dieter.
    Det jag fastnar i är väl att det ska gå fort. Men har börjat tänka om och vill gärna ha gått ner kanske 20 tills Februari när vi ska till sälen med vänner.

Sätter ni upp delmål?
    Vet inte om jag ska göra det eller

Nu kämpar vi på

• jossposs

Ja,nu måste vi alla kämpa på med detta, tänk va snygga vi kommer att bli framöver,...ehum, snyggare menar jag ju såklart Började min resabigår, dock kommer jag ha vägdag på fredagar., då det känns som en bättre dag,.. Så första veckan får bli en dag extra!! Just idag tycker jag det e jättejobbigt, barnen sitter och äter godis nu efter Maten, och jag hade mer än gärna också tryckt i mig, men då mannen fyller trettio i morgon och det blir kalasande hela helgen då får jag stå ut utan nåt fredsgsmys idag ...skall absolut göra allt vad jag kans för att sköta mig så gott det går!!! Åt supergott mellanmål idag med bara två på i.... Tog mini keso, nästan en. Hel burk, med skivade jordgubbar och lite sötningsmedel på, smarrigt sött och gött perfekt när man e sugen på nåt.. Hur går det för er?

• Luckiest

Ja, här känns det som det går åt pipan i dag, har bara blivit onyttigheter. Var med en kompis och lunchade och det blev en baguette med kyckling och avocado och till middag på jobbet blev det hemgjord pizza och då matlådan stod kvar hemma på bänken i hallen vara det inte mycket att välja på men, jag tog bara en bit. Nu i kväll är jag så galet godissugen men, som tur är tar jag mig ingenstans för att köpa något karra då barnen sover och karln har afterwork på jobbet. I morgon ska jag ut med jobbet på räkbåten så det blir nog till att leva på 0-pointssoppan hädanefter! ;)

• Luckiest

Ang. delmål så tycker jag det är en väldigt bra ide! Framförallt att ha ett mål i huvudet om hur man ska se ut vid en viss tidpunkt, som i ditt fall när du ska till Sälen! Väldigt bra tycker jag! Det blir tydligare var det är man strävar mot!

Kämpa på tjejer!

• Mollan77

Jag brukar sikta in mig på var 5:e kilo som delmål. Då har jag mycket lättare att motivera mig eftersom de kommer hyfsat tätt..
    Idag han jag inte heller få i mig alla points :(
    Hade 11 p kvar. Känner mig absolut inte sugen på några onyttigheter. Tycker inte att det är värt att slösa poäng på som tur är. Hoppas att den känslan håller i sig.
    Imorgon blir det träningspremiär. Ska försöka mig på ett spinningpass. Jag hoppas att min foglossning har gett med sig såpass att jag klarar det. Annars blir jag jätteledsen...

• The Ultimate Grizzy

Hej!
    Här kommer en gammal Viktväktare som har provat alla dieter som finns, och några till... Idag har jag skrivit in mig på VV online, med hopp om att lyckas! Första delmålet är att gå ner 5%, och slutmålet är att bli ungefär hälften så stor som nu .  

• Wembi

Usch vad jag fuskat idag. Regnigt och grått väder får mig att äta och äta. Korv med bröd och räksallad. Inte bra lunch. Dessutom snacks i alldeles för stora mängder. Nåja, bara att räta upp sig på banan igen imorgon...

• Luckiest

Man kan ju faktiskt tillåta sig att göra snedsteg ibland, bara man kommer tillbaka på banan!

Nu är du räkbåten avklarad och fy tusan så smarrigt det var!

Sov gott!

Svar på tråden Några fler viktväktare?