Hej!
Precis kommit från lunchens vv möte och är rätt nöjd med 0,7 kg minus denna vecka... :)
Totalt 6,1 kg på 6 veckor...
Håller helt med dig där Happy 78... "hacka o riva grönsaker som en tok". Tar minst 30 min längre nu för tiden att få ihop kvällsmaten. Dessutom så äter vår 2,5 åriga son inget annat än makaroner/korv/köttbullar eller pannkaka/våfflor. Så det blir att laga två maträtter...
Luckirest:
Ha ha... kan se framför mig hur zumban såg ut... har också sneglat mot denna tränningsform men anar att jag också kommer framstå som en elefant bland alla andra duktiga o viga människor. För en 10 år sen gick jag på ett "funk" pass. Och alla såg så där coola ut .. typ flashdance. Medans jag kände mig som ett orubberligt kylskåp.
Nä... jag håller mig till sporter som cykling o promenader. Skulle gärna simma igen om tid finnes... (gillar dock inte momentet då man ska ta sig den 75 metrarna till omklädningsrummet).
Hur tänker ni andra lägga upp taktiken iför midsommarfirandet..? Snaps, sill, öl, jordgubbstårta... ? Hur ska man få budgeten att gå ihop?!