• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • Mollan77

Wihoo!! -1,2 kg!! Totalt -3kg på 12 dagar :)
    Det känns jättebra. Mötesledaren var väl en av de mest okarismatiska (heter det så?) personer jag träffat. Inte ett dugg inspirerande. Däremot var det kul att träffa fler viktväktare :)

• jajja

Wow så himla bra! Är så avis, känns som om det inte riktigt fungerar på mig. Jag har gått ner 3 kg sedan 1 maj och nu stilla sedan typ 20 maj. Trots att jag gör allt och går.
    Hur som helst, ni är himla duktiga alla ni dom lyckas! Det känns ändå härligt att höra att det går bra för er.

• Ulle75
    Mollan77 skrev 2012-06-21 18:59:44 följande:
    Wihoo!! -1,2 kg!! Totalt -3kg på 12 dagar :)
    Det känns jättebra. Mötesledaren var väl en av de mest okarismatiska (heter det så?) personer jag träffat. Inte ett dugg inspirerande. Däremot var det kul att träffa fler viktväktare :)

Grattis!! Vilket bra resultat.

Finns det flera grupper så testa en annan, tycker det gör jätte stor skillnad, våran har en facebook grupp och skickar veckomail, det är bonus. 
  • Luckiest

Vägningsdag i dag och -0,9 kg denna "mensvecka" och - 3,1 kilo på dessa 16 dagar! Känner mig jättenöjd och känner nog att jag hittat det sätt som fungerar för mig och det utan uppoffringar men med större eftertanke.
    Mål nr ett är uppnått och första grattis-till-mig-självpresenten är inhandlad!

Jag har inte motionerat ett skvatt och ätit upp alla "dagspoints" och det mesta av veckobonusen.

Nu känner jag mig motiverad att sköta mig hyffsat i kväll!

Trevlig midsommar på er, njut av dagen!
    Och kom i håg att ETT snedsteg är inte hela världen, i morgon är en ny dag!

• jajja

Startade dagen med en stor fruktsallad med linfrön till frukost. Unnade mig en mums mums till fika och en stor svart kaffe, mums. Har gått ca 60 min. Ska ta en race i eftermiddag.

Luckiest: du är så bra!!!

Ha en mysig Midsommar.
    Kram

• Luckiest

Åh vad duktig du är som är ute och promenerar så mycket!

Jag har haft hälsporre i 3 år men nu i våras har jag gjort stötsvågsbehandligar och det blev rätt bra så jag tänkte att nu jäklar ska här promeneras. Jag började gå 5 mil i veckan och det kom ju såklart tillbaka som ett brev på posten så nu väntar jag på att det förhoppningsvis ska läka ut annars blir det nya stötsvågsbehandligar...

• jajja

Aj det låter smärtsamt. Jag är no mest ute och går för att få bukt på mina ryggproblem men hoppas kunna hjälpa vikten på traven

• jajja

Ja nu är det dax att äta gott och njuta av sällskapet. Har nu gått totalt 9,3 km och är nöjd.
    Puss och kram alla!

Svar på tråden Några fler viktväktare?