• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • GladaFrun

0,9 ner, äntligen har jag vänt trenden något... Men en fest i helgen blir tuff!

• YummyMami
    GladaFrun skrev 2012-09-11 08:30:36 följande:
    0,9 ner, äntligen har jag vänt trenden något... Men en fest i helgen blir tuff!

Jag fyllde år under helgen som var. Jag överskred inga pp, så visst går det! Jag åt på bio, Kina efteråt och tårta hemma. Tårt biten vägde jag! HAHA!

Så visst går det!
  • Luckiest

Vad duktiga ni är alla!

Mamacita: Jag måste också skärpa mig. Har också endast gått ned 0,5 kg på tre veckor. Under den tiden har jag inte ätit över några pp men dock ätit upp hela vecko bonusen och det verkar inte funka för mig...
    Power walk med en kompis i kväll och spinning på lördag. Nu jäklar blir det skärpning!

Pepp pepp!

• lillamillan
    Luckiest skrev 2012-09-11 16:29:35 följande:
    Vad duktiga ni är alla!

Mamacita: Jag måste också skärpa mig. Har också endast gått ned 0,5 kg på tre veckor. Under den tiden har jag inte ätit över några pp men dock ätit upp hela vecko bonusen och det verkar inte funka för mig...
    Power walk med en kompis i kväll och spinning på lördag. Nu jäklar blir det skärpning!

Pepp pepp!

För min del funkar det inte heller om jag äter veckobonusen. Då står jag still, eller ibland blir det uppgång någont hg oxå . Själv har jag fuskat lite hela förra veckan så det går trögt nu. Men nya tag igen. Allt funkade så bra innan semestern, sen bar det utåt och svårt att komma tillbaka i goda vanor.
  • GladaFrun

Visst går det Yummi men maken och jag har barnvakt för första gången sen 3-åringen föddes så jag ska unna mig att dricka en del vin... fast å andra sidan tål jag inte så mycket längre

• sextiotrekg

Håller med om vb om jag äter hälften funkar de toppen men äter jag upp alla eller närmre allt så blir resultatet inte alls bra..

• GladaFrun

Lella - ja, den räcker ju faktiskt till nästan 10 glas vin om jag inte syndar med annat... jag brukar dock ha svårt att låta bli chipsskålarna när jag fått lite alkohol i mig.

Men det är lugnt även om jag går upp lite denna vecka. Sen dröjer det 2 månader till nästa fest och jag har bara 3 kg åter till målvikten.

Svar på tråden Några fler viktväktare?