• Luckiest

Några fler viktväktare?

Har precis signat upp mig på 3 månader hos viktväktarna och har försökt söka efter aktiva trådar med fler viktväktare men inte hittat några så, jag startar en egen! 

Här tänkte jag vi kunde peppa varandra, tipsa om recept och tala om framgångar, uppgångar och nedgångar så, shoot! 

• Svar på tråden Några fler viktväktare?
  • lella77

Har en sjuk 9 månaders här hemma med förkylningsastma. Sömnbristen gör mig så sugen på massa onyttigt

• happy 78

Jag äter havregrynsgröt med en mosad banan, kanel och mjölk. Sjukt gott! 5 pp

• sextiotrekg

Ang frukost så kör jag 1dl naturell yoghurt med 1/2banan och lite blåbär eller hallon , 2sport knäcke med mjukost på (1msk per macka) De blir 5pp är ja super hungrig drar ja i allbrand flingor 1pp/1dl. Sen får man inte glömma kaffet på de ;)

• sextiotrekg
    lella77 skrev 2012-09-07 11:08:27 följande:
    Har en sjuk 9 månaders här hemma med förkylningsastma. Sömnbristen gör mig så sugen på massa onyttigt

:( känner igen de där! Ha har köpt hem vvgodis och de hjälper faktiskt som tex kaktusen 7bitar för 1pp, sjukt värt de ;) Kolan är super seg och räcker lääänge :p hihi njut i små mängder och till billigt ppvärde :)
  • happy 78
    sextiotrekg skrev 2012-09-09 17:10:19 följande:
    :( känner igen de där! Ha har köpt hem vvgodis och de hjälper faktiskt som tex kaktusen 7bitar för 1pp, sjukt värt de ;) Kolan är super seg och räcker lääänge :p hihi njut i små mängder och till billigt ppvärde :)

Äter du kaktus? Låter Inge vidare
  • Wilmis07
    lella77 skrev 2012-09-10 07:45:19 följande:
    Vägning idag. Förra veckan 93 kg idag 90,6 - 2,4 kg
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • sextiotrekg
    happy 78 skrev 2012-09-10 00:03:07 följande:
    Äter du kaktus? Låter Inge vidare

Hihi super gott med kaktus ;) lite taggit bara ;) Lakrits funkar oxå för de som är rädd för taggar ;)
  • sextiotrekg
    lella77 skrev 2012-09-10 07:45:19 följande:
    Vägning idag. Förra veckan 93 kg idag 90,6 - 2,4 kg

Åh va härligt! :) Ja hade "bara" -0,5kg idag..
Svar på tråden Några fler viktväktare?