Fiffig skrev 2012-06-30 10:39:58 följande:
Tack, kul att få hänga med här! Jo babybel jag har troligtvis haft egen äl innan också. Jag har fått plus på äl-stickor sen i höstas i alla fall. Nu med pergon verkar ägglossningen dröja, normalt har jag på dag 11 cirka. Jag och sambon har semester nu, vilket läkaren tyckte passade väldigt bra

Känns lite konstigt att bli ordinerad av en främmande människa att gå hem och ha sex som bara den! Men, men! Oron för att det blir fler än en bebis väntar jag med tills vi blir gravida. Får vi två direkt behöver vi ju inte bekymra oss för syskon, nu när vi inte har så lätt att bli med barn. Hade ni andra också fler äggblåsor?
Ja, haha....tänker lite som du. Skulle det bli tvillingar så känns det inte som om man behöver ta upp den här kampen igen liksom

. Jag hade inga tillräckligt stora äggblåsor alls när jag var på VUL dag 11. Men precis som Babybel, och som många andra Pergoknaprare verkar vara med om, så tror jag att jag fick en försenad ägglossning istället. Återstår att se om det blir någon mens här framöver.