manam skrev 2012-06-29 23:35:11 följande:
Jag är också här

. Har dock inte "känt" något alls i kroppen senaste dagarna. Och vet ju med stor sannolikhet att jag inte är gravid, så grubblar inte så mycket. Dock tycker jag att detta talar för att jag verkligen hade ägglossning. Kroppen var verkligen TOTALT annorlunda då, för ungefär en vecka sedan.
Ska ju bli sjukt spännande nu när ni som försökt denna månad närmar er BIM tycker jag. Håller alla tummar, ska ni veta.
Jag är också övertygad om att du hade ägglossning, dels för att du själv verkligen känner så och dels pga dina symptom (de går liksom inte att inbilla sig). Jag kände mig också så jäkla övertygad om att jag skulle få äl även om min gyn sa att det var väldigt små chanser (hon verkar inte vara så inläst på att man ofta får det senare med pergotime). Och jag hade samma symptom som du. Jag tror man känner och tror som man gör på instinkt, kroppen liksom vet vad som händer.
Ja, det ska verkligen bli spännande nästa helg, men jag tror som sagt inte på att det tagit sig, det känns inte så. Men jag är nöjd nog bara över att ha fått min första ägglossning på 13-14 år och det faktum att Pergotime fungerar.