Aria skrev 2012-10-29 13:19:10 följande:
men vänta nu, du ska ta äl sprutan idag och ha sex imorgon? låter fel, mina läkare är sååå noga med att man ska ha sex ganska omgående
Usch, nu gör du mig orolig

Hemskt om han tänker fel, men jag vet garanterat att han sa att jag skulle ta sprutan vid 11-tiden idag och sen ha sex imorgon kväll (eftersom jag berättade att jag skulle iväg på jobbresa idag och kom hem först på kvällen imorgon).
Men vi hade iofs sex imorse, vi tänkte oss ju inte för direkt eftersom jag verkligen inte trodde att det skulle ha hänt nåt alls. Men det kanske är "för tidigt" för att hålla sig kvar till ägglossning som bör ske kl 24 imorgon natt. Sen vet jag inte om UL-undersökningen pajjar det heller på nåt vis!?
Spontant känner jag att den gyn som gjorde undersökning på mig idag kändes som den skickligaste jag varit hos någonsin. INGEN har kollat mig så snabbt (det brukar alltid vara svårt att kolla mig) och med den stenkoll han gjorde idag. Märkligt att en man känns så kunnig på nåt vis när det rör sig om kvinnokroppen. Så förhoppningsvis har han koll när det gäller allt.