Aria skrev 2012-10-13 19:22:41 följande:
babybel ja du samma symptom fortf plus att jag är otrolig trött och yr numera också, men jag vet inte när jag har BIM eftersom jag inte vet när mensen normalt skulle komma eftersom jag inte har mens normalt :) läkaren bad mig iallafall vänta minst två veckor innan jag ens testar så på måndag har det ju gått två veckor sen jag tog sprutan men inte nödvändigtvis två veckor sedan jag hade ÄL så jag ska nog ta testet nästa ons-fre då bör det ju visa något om jag är gravid i annat fall skulle jag vänta lite till sa läkaren om jag fortf inte fått någon mens...tiden går otroligt sakta dock :)
hur gåre för dig?
Det är nog smart att göra så. Många testar alldeles för tidigt och då lägger man ju bara upp sig för en besvikelse. Väldigt spännande måste jag säga, förstår att tiden såsar sig fram dock.
Jag ska till Sophiahemmet nu på tisdag på mitt första besök där. Det känns väldigt bra, för nu känns det som att jag kommer att få hjälp på riktigt. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända men de fortsätter väl att göra utredningen. Sen hoppas jag att jag får sprutor direkt eftersom jag inte tror att Pergotime funkade på mig heller.