• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • Anonym
    Anonym (ljsnhfo) skrev 2012-07-02 20:56:18 följande:
    Du sitter inne på grund av misshandel mot barnets far. Egentligen var det han som fick dig till det. Och han misshandlar sin nya. 
    ha ha . misshandel mot barnets far .....ja klart jag gör akta dig bara
  • Lisa med barn
    Anonym skrev 2012-07-02 12:06:58 följande:
    jag nej , jag vill bli av med  pappan o den andra for rest of life ....dom förtjänar inte respekt

Och då väljer du att adoptera bort ditt barn? Ska du straffa ditt barn för att du inte vill ha något med dit tex att göra- Fruktansvärt!!!
  • Kattdamen
    Anonym skrev 2012-07-02 20:56:30 följande:
    för att hon har det bra där , och jag får möjlighet att komma vidare ,det är till bådas fördel ...vill hon själv e hon välommen själv . ni kommer aldrig förstå pga detta ofta är en manlig situation.
    Om hon inte vill träffa dig någonsin igen? Är du helt nöjd med det alltså?
    En kopp te, tack.
  • Lisa med barn
    Anonym skrev 2012-07-02 20:48:42 följande:
    bara det förkarar att du borde inte ha barn .....omoget väx upp

Vänta nu... är det HON som inte borde ha barn? Lustigt att det kommer från nån som vill stöta bort sitt barn!
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 21:00:33 följande:
    Och då väljer du att adoptera bort ditt barn? Ska du straffa ditt barn för att du inte vill ha något med dit tex att göra- Fruktansvärt!!!
    det gör jag inte ,hon har det bra där uppe annars hade jag hört något på dessa tre år  eller hur.jag ger mig den möjligheten att unna mig den kärlek jag förtjänar och flickan e välkommen den dagen  hon vill komma o hälsa på själva.
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 20:52:37 följande:
    lyssna på dina kommentarer o beteende själva fröken  .....men du e ju bara 23 år så då e det ok
    elitae skrev 2012-07-02 20:54:21 följande:
    Kan du berätta för mig vad det är med mina kommentarer som gör att jag inte borde ha barn ? Vad är det som är "okej" bara för jag är 23år ?
    Du ska inte svara eller ? Hahaha...
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 21:07:18 följande:
    Du ska inte svara eller ? Hahaha...
    nej du e väldigt omogen o saknar helt vad förståelse är , så att du lyckades få i hop det är ett under.
  • Lisa med barn
    Anonym skrev 2012-07-02 21:04:37 följande:
    det gör jag inte ,hon har det bra där uppe annars hade jag hört något på dessa tre år  eller hur.jag ger mig den möjligheten att unna mig den kärlek jag förtjänar och flickan e välkommen den dagen  hon vill komma o hälsa på själva.

Mina barn trivs på dagis och har det bra med fröknarna men inte sjutton adopterar jag bort barnen till fröknarna för den sakens skull! Skyll inte ifrån dig utan ta ditt ansvar. Jag kan inte se att man älskar ett barn som man bara vill skyffla över på nån annan. Dessutom lägger du ansvaret på dottern, att det rä upp till henne om ni ska träffas. Det får mig att äcklas!
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 21:10:24 följande:
    Mina barn trivs på dagis och har det bra med fröknarna men inte sjutton adopterar jag bort barnen till fröknarna för den sakens skull! Skyll inte ifrån dig utan ta ditt ansvar. Jag kan inte se att man älskar ett barn som man bara vill skyffla över på nån annan. Dessutom lägger du ansvaret på dottern, att det rä upp till henne om ni ska träffas. Det får mig att äcklas!
    jag har tagit mitt ansvar alla dessa år ...nu har jag gjort ett val  tillsvidare , då går det bra att dom förklarar detta . barnet e välkommen i alla fall om hon så själv önskar.
  • elitae
    Anonym skrev 2012-07-02 21:09:38 följande:
    nej du e väldigt omogen o saknar helt vad förståelse är , så att du lyckades få i hop det är ett under.
    Det är just det jag inte får, jag får verkligen inte ihop det. Jag förstår inte vad du menar med något du säger. Så kan du förklara för mig varför jag inte borde ha barn ? Vilken av kommentarerna är omogna o vilken del av dom är omogna, får jag inget svar antar jag att du bara är ute o cyklar o inte vet själv... 
Svar på tråden adoptera bort