Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Oooh spiran86... Jobbigt! :( Ang: kurser o sånt- jag köpte en grav yoga dvd förra gången, men det var såå töntig jämfört med vanlig ashtanga att jag bara gärvade mig igenom.... ;) jag har funderat på grav yoga kurserna som finns i södertälje- kanske ska kolla upp det snart. Gick aldrig profylax förra gången, men har hört mycket bra om det, men jag läste 2 x igenom gudrun abdascals bok- att föda- och där tyckte jag iaf att det fanns bra verktyg!
Jodå bm ringde, bokat in två tillväxt ul, får veta mer på torsdag. Hurra för oxbackskliniken, och Gunnar!! Han ringde också, och ska hålla mig under uppsikt resten av graviditeten!
Är det babyexperten ni ska till frugrahn? Vi har köpt vår vagn därifrån. De är super där! Att de har prisgaranti är ju inte helt fel heller. Sen har de ofta olika erbjudanden, och de är otroligt kunniga och vill hjälpa till. Vi har varit på barnens hus i weda innan, och där kan de absolut inte tänka sig att visa någonting på vagnen, utan allt vi frågade om visade de i en katalog istället..
Jaha, kanske bara vi som har haft otur på barnens hus då ;)
På babyexperten har de ofta några vagnar hemma, eller de har iaf haft de som vi har frågat om. Men vi har ju bara kollat på syskonvagnar. Jo det är klart det är lite omständligare att ta sig dit. Man får väl jämnföra priser och sen avgöra vad man själv tycker är mest värt