Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Välkommen Bella81
Nu på morgonen har jag varit hos barnmorskan och fått magen mätt för första gången och hört Kottens hjärtljud också för första gången! Riktigt häftigt, lät verkligen som galopperande hästar!
Allt såg så bra ut så och nu är första pricken på den framtida kurvan på plats =)
Fick även vägt mig och jag har sedan inskrivningen gått upp 6 kg vilket känns rimligt även om det är lie konstig känsla att se hur vikten ökar när man är van att se till och hålla den nere på en viss nivå ;)
Men det är helt klart värt det och så spännande! =)
Vintern kan inte komma snabbt nog <3
Åh är så sämst på fl sedan jag bytte mobil. Måste ta fram datorn känner jag. Här är det v 27+1, och bekräftat från Huddinge nu att 29/11 är det snitt för mig.
Längtar massor! Den 27/9 är det 3D/4D ul på tittut ultraljud. Första gången för mig, så sjukt spännande! Samt i oktober (runt då jag är i v32) är det tillväxt ul
Mycket att se fram emot.. mest ser jag fram emot november, och lilla tösen!!
Här är en till som gärna hoppar på här....bor i Järna, så det är ju nästan Södertälje =) Väntar första barnet som är beräknat till den 9 december.
Hej xacka! Jag bor i mölnbo, så riktigt nära! Välkommen :)
Tack för välkomnandet
Mår ni bra? Själv har jag fått extrem foglossning, inte skönt för fem öre.
Men det är bara att bita i hop, är ju inte såååå länge kvar tills bebis kommer.
Fast just nu så känns det som en evighet.
Ha en bra dag