Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Tack frugrahn ;)
Någon mer som ska ha först efter årsskiftet eller får ni 12:or allihop? :)
Ok, kul! :) hur gammal är du?
Själv är jag 29.
Fotknölar? Vad va det nu igen? :)
Har ett par skor jag kan använda... Ett par oknutna jympaskor.....Längtar till mina stövlar!!!! Och sen den fina strumpkanten. Ser ut som jag har försökt strypa mina fötter med pianotråd.
Hur lång tid tar det innan all vätska försvunnit? Vet du? :)
Jag är oxå sjukskriven, men pga att jag har riskarbete och en idiot till chef som totalt vägrar omplacera mej.
Hej y'all, länge sedan jag uppdaterade :( bf 11:e enl rul, 5:e nov enl bm, bo i mölnbo. Det var kul att höra lite positivt om södertälje sjukhus, har typ bara hört tråkigt om dem, vi har planerat att åka till ks huddinge, men jag ser inte alls fram emot bilresan :( sist hade vi mellan 5-10 minuter till sös, och egentligen åkte för tidigt... Denna gången vet jag vad som väntar... Hmmmm mycket längre till ks, jag kanske blivit tokigt... ? Åsikter? Lycka till till er som ska få snart. Trevlig måndag!!
Oktober: Jag är 38. Började kissa jättemycket på BB, Tror jag gick ned 13 kg innan vi lämnade BB efter 4 dygn :) Minns precis hur du har det....
Allback: Vid förra graviditeten skulle vi också åka till Huddinge, men jag blödde så mycket så det blev Södertälje ist. Bara positiva erfarenheter av både förlossningen, BB och operaton eftersom det blev akutsnitt. Alla vara trevliga, professionella och duktiga. Känner mig helt trygg med att det blir Södertälje. Skönt att det även är nära och att det blir lätt för storebror att komma och hälsa på och att kunna lösa det praktiska lite lättare.
Det är nära även för dig ;)