Vinterbebisar i Södertälje
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Hej,
Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt!
Gud va skönt att det går så fort... hoppas det går lika för mej. Om det går så fort är man tillbaka på starten rätt fort. =)
Allblack även jag har en positiv bild av Södertälje, blev otroligt bra bemött av alla i personalen under både förlossning och på bb. Har inget negativt att säga om Södertälje ;) har en kompis som födde på Huddinge för två månader sedan och tyckte att personalen var fruktansvärd under både förlossning och bb vistelsen men vet att en från föräldragruppen med mitt första barn födde två månader för tidigt med kejsarsnitt (2010) på Huddinge och hon var jättenöjd med personalen. Hon var ju även kvar på neo eftersom barnet kom så tidigt och hon var nöjd med personalen där med.
Emelie kul :) då blir det några 13-barn här också ;)
Men tack snälla för alla åsikter om södertälje- skönt att höra lite positivt- klart man vill inte åka längre i onödan!
Hej igen! Jag tittar in med någon månads mellanrum märker jag
Senast jag kikade in här och skrev så skulle jag gå på Rul, och det såg fint ut.
Ska dock tillbaka för ett till UL i v32 då jag hade lite lågt sittande moderkaka så jag hoppas den har flyttat sig tills dess. Vill inte bli snittad!
Är redan i v 24+2. Jag tycker tiden bara flyger förbi
Sen har jag fått en olidlig foglossning! Jag hade hoppats få slippa det denna gången...
Hoppas ni andra mår bra!
Vilka skulle på amningsutb på sjukhuset?
Vi går nog på amningsutbildningen, vilken dag var det?
Fick idag bekräftat att remiss om tidigarelägga kejsarsnitt är skickat, så om 5veckor kommer vår bebis. Äntligen. Imorgon ska vi på tul, är i 32+4 då.
Jag kommer inte att gå på amningsföreläsningen
Vet inte om ja behöver.... Jobbat på bb/förl i 6 år vet inte om de ger något
Oj vad det händer saker i tråden! Ska läsa ikapp ikväll och svara :)
Jag hoppas på -13 bebis, BF 3/1 ;) och jag kommer gå på förlossningsföreläsningen och amningsföreläsningen i november. Har jobbat på förlossningen i Södertälje i 3 år (slutade vid årsskiftet) och hoppas ändå ha nytta av det, maken har det annars tror jag!
Skönt att höra att flera har bra erfarenheter därifrån!