• frugrahn

Vinterbebisar i Södertälje

Hej,

Någon mer i Södertälje området som väntar smått till vintern 2012-2013?
    Väntar första barnet den 2 januari 2013 och det hade varit kul att hitta fler som vill följas åt! 

• Svar på tråden Vinterbebisar i Södertälje
  • kickan89

Vad roligt Emelie :) vår verkar också vara en flicka, bf 4/2 :) skönt att det såg bra ut med läget på moderkakan också :)

19 mars är ett bra datum, det var då jag plussade med första barnet ;) haha

• frugrahn

Började inboxa några igår tills familjeliv tyckte att jag "spammade". Enklast kanske är om ni inboxar mig ert namn (och eventuella kännetecken om ni heter samma som många andra) så lägger jag till er!

Nu är vi inne i v 30, börjar känna av mer och mer trötthet, sover dåligt på nätterna och tror att min höger vad svullnar eller något?? Gör skitont stundvis.. Kör snygga stödstrumpor numera men har svårt att lägga upp benen och vila under dagen. Hur ska jag orka jobba till 14 dec som jag planerat? :)

• spiran86

Någon annan än frugrahn, som är med i gruppen, kanske kan inboxa mig? För hitta massa Grahn jag ha gjort så jag är icke lätt att hitta.

• frugrahn

Tror det kan gå om ni går in via "brevet" och skriver in i adressfältet användarnamnet..

• kickan89

Det funkar inte att inboxa för mig :/ har gjort det från mobilen förut så får väl prova senare.

• spiran86

Et3vema, kan du testa skicka ditt namn, för jag surfar via mobilen, och lyckas ändå inte hitta Grahn. Haha, blir inte klok!

Svar på tråden Vinterbebisar i Södertälje