Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Ja, eller var det kanske i din hemstad? Näe, skojar bara! Tror att jag hittade det under nån rubrik som hade med barn/blivande föräldrar och föräldraförsökring men jag det är sammalika som när man skickar in läkarintyg vid längre sjukskrivning. (Var hemma tre veckor förra hösten pga hemsk hälsporre!)

• Prickiga jag

Hi, hi! Nu är det en hel sida med bara mina och Tantens inlägg. Var är alla andra. Jobbar ni?

• Rally

Närå, med Munter hjälp har även jag hittat hit. Härligt med ny fräsch tråd! Har dock inte läst ikapp allt på den gamla ännu, men det måste jag göra för jag är så nyfiken av mig.

• Muntra hundägaren

Jag försöker vara duktig kicka och städa lite grand och springer förbi datorn för att se om någon har skrivit något lite då och då.

mensen upphörde förresten i går. Från blodflöde i lördags till vit flytning i går - snacka om att kroppen har en på- och en avknapp! För säkerhets skull har jag faktsikt börjat kiss på älsticka redan idag. Det känns som att det kan vara bra att testa redan så här tidigt ifall nu kroppen börjar få konstiga spel och inte längre uppträder som innan. När man sitter dr och kissar på stickan upptäcker man hur skönt det har varit att inte göra det. men vad gör man inte för att få till en liten ärtis igen

• bebbe2005

Hej! här var det riktigt lugnt idag! Har nu i alla fall hittat till nya traden! Ja, jag försöker för en gangs skull att koncentrera mig pa jobbet - de senaste veckorna har jag varit allt annat än effektiv, endast graviditet och symtom och dyl har kretsat runt i mitt huvud. Försöker nu blocka tankarna en aning, sa att det atminstone blir nagonting gjort
    kikar in igen pa torsdag, ska iväg med jobbet 2 dagar...

• Muntra hundägaren

Munter är apsur på sig själv. Tappade duschslangen när jag skurade det ena badrummet. Vattnet var naturligtvis på och på högsta speed. slangen for omkring som en arg och våldsam orm och Munter blev plaskblöt från topp till tå

• Rally

Det gör inget Munter! Det var väl rätt harmlöst, men det får inte bli en vana!

Ska dra iväg till apoteket för att köpa ÄL-stickor i jakten på ÄL som försvann. Håja, det börjar bli både drygt och dyrt. Är lite uppgiven idag...

• Minitina71

Ny tråd igen..

Va?? Har inte Flinxan varit här på hela dagen?? Hon krystar säkert järnet nu!

Nu när jag äntligen är här så är alla offline...

Svar på tråden Midsommargänget III