Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Tant T

Moss!

Kul med Skåneträff! Glöm inte kameran!!

Jag är irriterad, trött, har huvudvärk och är spänd i magen (sammandragningar?)! Det här artar sig till en skitdag, men det är det väl alltid på det här jäkla dårhuset?!

Surfur, naaaajs hus!! Grymmans fint! Väntar oxå på interiörbilder...!
    Jag ska ringa och boka visning på ett bostadsrättsparhus som finns ute hos oss, lite fel område, lite långt bort men huset verkar så himla fint så vi ska åtminstone gå på visning!

• Surfergirl

Jag har haft ont i bollen i en vecka nu! Kanske är SYMPTOMER... det enda lilla som talar emot att jag skulle vara gravad är detaljen att jag har haft mens sen senaste ÄL. Well, bortsett från det verkar jag solklart gravad, right?

Kul med visning T! Lycka till.

• Muntra hundägaren

Spännande med hustittning tanten!

Mini tar med kamera och vi kommer att lägga upp minst hundarfemtiomiljarder bilder . (Munter har ibland svårt att göra saker med måtta )

• ElinPeelin

hej hej

ser fram emot att få se bilder sen kanske?

Jag har oxå surfat o kollat lite på ny bostad... men vill helst inte flytta, men vi kommer behöva det så småning om... borde egentligen inte grunna på det nu...

Åker upp till fjällen på torsdag, och jag fick på mig (och får låna) min kollegas skidbyxor (som inte ska åka med) eftersom mina var för trånga över maggen.

• Muntra hundägaren

Men vad är detta - ingen har varit inne och skrivit sedan 14.37! Mår alla bra? Alla datorer fungerar? Ingen har tappat sina fingrar? tangentborden är på plats? Bredbanden fungerar?

• Tant T

Eller helt enkelt bara svinmycket på jobbet?!
    Så är det iaf hos mig... Det är inte alltid helt lätt att jobba på en öppen anstalt...

Hur går det för Flinxan, några känningar?!
    Och hur mår Toca? Några fler kräkningar?
    Och Elinpelin, är det dags för UL för dig snart?

Jaha, så kom Cruella de Ville (korridorsgrannkärringen, kompis med kommandoran) så nu var det slut på friden! Suck...

• Muntra hundägaren

Usch stacarks tanten! Jag tycker att du ska gräva en varggrop, precis som Emil gjorde - och det löste ju problemet ! Men vad ska du spetasa pinnen med. Jag förmodar att korv inte är kommandorans favvis..kanske en flarra rödvin, eller några spanska charketurier?

Svar på tråden Midsommargänget III