ElinP! I och med denna graviditet har jag gatt in för en ny inriktning - "jag väntar barn, inte missfall"! Personligen har det verkligen givit mig nagonting denna gangen, förra gangen kände jag pa mig att nagot inte stämde, sa vagade inte riktigt tro pa det.. denna gangen vagade jag visserligen inte säga nagonting till er, men känner pa nagot sätt att det känns rätt och riktigt denna gang (även om jag fortfarande inte fatt njuta av ma illa-symtomen... det kan man ju saklart bli lite orolig över)...
MEN om det är nagot jag har svart för just nu sa är det att halla facet... innan jag blev gravid var jag kaffenarkoman, rökte och drack gärna ett glas öl eller tva.. nu har jag "helt plötsligt" blivit bade nykterist, teälskare (men endast kaffeinfritt) och kör en vit manad när det gäller alkohol - allvarligt talat, det kan ju inte finnas en kotte i min omgivning som gar pa det! Lite väl mycket pa en gang, eller vad tror ni?! Hur lyckades ni dölja sanningen inför omgivningen? nagra bra tips?!?