Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Gomorron!!

Alltid en bedrift att vara först Prickis!

Vi har varit varje år i typ 10-15 år i San Agustin på Gran Canaria, STS har ett bra hotell Gloria Palace där man kan ha det gott. Men annars är ju Kanarieöarna rätt kasst.
    Mycket old people... och rätt kassa stränder. Och MYCKET charter.
    Tror mest på Teneriffa eller Lanzarote om man ska välja nåt.

• Surfergirl

Oj jag skickade för tidigt.
    Undvik Inglés och las Americas, Prickis.

Hur är det med Mallis då? Underskattat, har jag hört. (har aldrig vart själv tyvärr.)

• Prickiga jag

Tackar Surfer. Jag ska fortsätta kolla runt lite men har just hitta schyssta erbjudanden med STS och Fritidsresor. Såg även att Ving hade ett hotell på La Gomera, men att man då måste åka båt över. Känns som ett litet projekt efter nästan 6 timmars flight tyvärr. Trist för ön verkade väldigt vacker och mindre exploaterad än övriga. Ska fortsätta bearbeta sambon bara...

• Prickiga jag

Vet inte om Mallis är varmt i mitten av februari? Vi måste/bör sticka senast den 18 och allra bäst skulle den 11:e el. 12:e vara. Annars finns ju Marocko och Tunisien som alternativ kanske?

• Surfergirl

Nä, det stämmer nog med Mallis i februari. Kallt. Men Marocko och Tunisien är det många som åker till ja. Har ingen erfarenhet av dem, mer än att jag har serverat resenärerna drinkar när de ska åka dit.

Annars: Sparesa till Prag?

• Tant T

Mors!

Vafals? Har Surfur jobbat inom den turkosa baletten?! Tell us more! Har du inga riktiga Olle och Helge historier att berätta?!

Jag är sugen på att åka till hufvudstaden och se Jöback i Cabaret jag minsann... Inte Mallis men ändå...

• Surfergirl

Ha ha T. Jo jag var ju på flygplatsen i sisiådär 10 år och jobbade bla i baren på utrikes. Så Olle och Helge var mina regulars, kan man säga. Schablonbilden av en charterresenär stämmer...

Bästa resenärerna: Londonresenärerna. Alltid.
    Och skidresernärerna då förstås.

• esther williams

Hallå och godmorgon. Min bebis sover I SIN SÄNG! så jag passar på att äta frukost och kolla mejl och glutta lite här. får se hur länge tomtebolyckan håller i sig.

Nu måste jag skriva ett meddelande till Surfer! Tjo!

• flinx

Ciao girls!
    Var flexledig igår och bockade av ett gäng grejer på "to-do" listan.
    Vad sägs om besök på två förlossningar och vagn hemhämtad + besök i två baby-butiker + IKEA!? Det gäller att vara effektiv!
    Summa summarum: Varbergs förlossning ligger bra till och vagnen går in i hissen! Yeah!
    Är lite kortfattad då jag har endel som hänger över mig. Naturliga deadlines är bra för arbets-effektiviteten...

• Tant T

Flinxan, vad var det för vagn ni skulle ha, var det Bugaboo för er oxå?

Svar på tråden Midsommargänget III