• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Minitina71

Ååååhhhhh!!!! Jag blir toookig!!!! Har nu suttit större delen av dagen och letat ord. Alltså ord som jag kan använda som företagsnamn. Eller rättare sagt företagsnamnet utåt. (det behöver ju inte vara samma som det registrerade firmanamnet)
    Till slut står det bara still i huvudet... Men det är ju ingen panik än och det är kanske tur.

• Muntra hundägaren

Jag kan hjälpa dig att spåna imorgon! Inte för att jag vet om jag är mycket till hjälp, men ändå. Du kanske får finfina förslag på namn du verkligen INTE ska använda

• Minitina71

Absolut Munter! Alla förslag tages tacksamt emot.

Tror nog jag måste fixa lite mat. Jag är vråålhungrig!

Back later...

• ElinPeelin

jajust ja Mini. Du får fråga mig om du vill ha tips på bra o billiga inköpsställen till din affär. Kanske inte just här, men du vet att jag hjälper dig gärna!

• Flodisen

Halloj! Långdag på jobbet idag och dte har varit en jämnström med saker att göra.

Tanten, jag har tänkt på dig i flera dagar när jag har läst tidningen. Det ska vara en sån där träffa som ger en tips om vad man ska tänka på när man bygger hus, på Nordea har jag för mig ATT DET STOD I ANNONSEN. (Oj vad hände?, stora bokstäver undrar om det ändras automatiskt). Inte riktogt vad du ville ha, men nästan...

• flinx

Skit, hade skrivit ett längre inlägg med det försvann... Men in short: Jag krystar inte! Än. Och har haft nätverksproblem på jobbet idag men jag har inte bett dem åtgärda det eftersom jag fortfarande ligger efter jobbmässigt. Bra för arbetsmoralen med nätverksproblem!
    Var hos BM idag och allt var fortfarande OK Och grabben är fortfarande fixerad och SFmåttet följer kurvan fint. Känns himla skönt.

• flinx

Btw: jag tyckte det var bra info att gå på FK-info kväll. Man fick endel förklarat och bra broschyrer. Jag skickade Moderskapsintyget (ta en kopia och behåll girls) till inläsnings-centralen i Östersund.

• Tant T

Waddafack Flinxan! Kunde du inte kläckt ur dig det där med kopian _liiite_ tidigare?! Här tyckte man att man var så sent ute så man skickade mannen i hagel och drivis att köpa frimärken och lägga på den där satans papperslappen (den är nog halvvägs till Östersund vid det här laget...) och så säger du NU att man skulle tagit en kopia?!! Undrar om man kan be att få det tillbaka en teeny-weeny liten stund...? Vad ska man med kopian till förresten?

• Minitina71

Tack snälla Elin! Jag kommer definitivt att hålla det i minnet. Det är ju supersuveränt för mig med alla såna tips.

Svar på tråden Midsommargänget III