• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Jaaa, vad trevligt med Anemone tillbaka! Hoppas du snart tittar in igen.

Stackars HG! Det låter asjobbigt. Men jag håller med de andra ladiesarna, skit i Anna-dåren och går det att prova att byta ut hälften av amningarna mot ersättning?

Skulle vilja rekommendera min moster som är amningsexpert på Mölndal, men det kanske inte hjälper. Hon är bra annars. Säg till om du vill ha namn.

• Tant T

Morrn! Sitter hemma och jobbar idag, ska till läkaren till på eftermiddagen, passade därför på att ta mig en sovmorgon! Iom att sambon är sjukskriven så kunde vi äta frukost tillsammans för nån timme sen och det var såå mysigt!
    Nu har han åkt iväg dock för att hjälpa mina parenteser med nåt och ska sen tillbringa dagen nere i källaren!

Damhockey, I like! Ett OS-silver slår det mesta!!

Anemone is back, najs!!

Och var är Flinxan...?!

Nu ska jag försöka jobba lite!

• Muntra hundägaren

Morrn morrn!

Tanten - vad gör sambon i källaren? Kollar OS?

Jag borde träna på att gå upp tidigt på morgonen! Jag måste ju snart åka hemifrån 07.00, vilket kräver uppgång 05.30, men jag pallar inte! Idag sov jag till halv tio!! Omställningen (om jag ens hör väckarklockan) kommer att vara grym

• OZgirl

Börja i tid, Munter, så att du kan träna in dig! Börja med att ställa väckarklockan på 9 imorgon OCH SE TILL ATT KOMMA I SÄNG I TID! Morgonen efter testar du med att ställa den på 8:30 osv osv. Och gå upp då! Ät frukost och läs tidningen, sen kan du fortsätta din dag som den vanligen ser ut.

Det är det enda sättet jag kan tänka mig att klara det själv. Lycka till!

• Surfergirl

Såg ni dokumentären Innan födseln förra veckan på fyran? Jääävligt fascinerande! Den har en ny teknik, 4D, och kan nu få helt nya insikter om fostret inne i maggen redan på ett tidigt stadie. Del två tonite. Tyvärr samtidigt som DH. Spela in.

• Tant T

Men Surfer, ikväll är ju födseldokumentären samtidigt som Sverige-Slovakien!!! Får be parenteserna att spela in, vi kan ju inte eftersom vi har parabol och då kan man bara spela in det man samtidigt tittar på! Stor vits att spela in det då!
    DH har jag inte sett ett enda avsnitt av denna säsong, det har varit så mycket hockey som stört!

• Muntra hundägaren

Oz - det är precis så jag har tänkt mig att träna, men det går inte! Jag får väl ta nya tag imorgon

Imorse såg jag nog både bedrövad och ledsen ut eftersom sambon tog min hand rakt över köksbordet och sa. "Det kommer att ordna sig. Jag tror du blir gravid snart igen och får gå omkring med en stor mage hela hösten". Jag önskar att det blir så i alla fall, men ibland känns det så jävla avlägset, som något som inte är ämnat för mig...

• Muntra hundägaren

Stäääääda! Det är väl lika bra att framleva sina sista hemmafrudagar på riktigt så att man aldrig undrar varför hemmafru skulle vara ett alternativ

• Surfergirl

A, ok Hockey Hockey Hockey.... jag tycker inte det är så roligt med hockey.

Munter, jag är oxå värsta morgontröttisen. Men jösses vad snabbt man vänjer sig ändå.
    Vaknar tidigt även på helgerna numera minsann.

Svar på tråden Midsommargänget III