• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

Haha, Bree som jag är så erkänner jag (igen?) att jag bara sett syp två avsnitt av DH. Maken ser på hockey och jag får nog snällt banda dokumentären. Jag vet av erfarenhet (bandar typ ett program vartannat år) att mina bandade program brukar glömmas bort. Kanske dags att slänga ut videon?
    Hoppas att hockeyarenan blir bombhotad så att jag får se mitt program!

Godissugen IGEN! Jag småäter så mycket skräp att jag borde skämmas! Dags att strukturera upp kosten tror jag. FÅr be OZ om hälsotips. Har kanske någon mjuk gammal morot i kylskåpet.

• flinx

Lill-flinxen bökar runt så jag tror ankomst inatt är en högoddsare. Igår gick jag och lade mig på tok försent (efter 01) så nu ska jag nog natta. Man bör väl vara utvilad om man ska krysta ut en _helikopter_!

Binkan! Party med mannen under köksfläkten låter bra mkt roligare än papperssortering! Kommer till dig när jag är klar hos Butter/Munter!

Jag frossar just nu i smågodis och har ikväll även klämt en semla. Allt med ursäkten att man förbränner sååå måånga kalorier under förlossningen!!

• Minitina71

Oh my god!! Det verkar som att ännu en fab-bebis kommer att födas inatt!!
    Vi tänker på dig Flinx!! Och support-andas.

Natti natti

• OZgirl

Mårning! Åh, det har just börjat snöa!

Rally, just tisdag är jag inbokad på bio med syrran redan...

Hur går det för Flinx? Alla papper sorterade som det låter, fotoalbum och allt kirrat?

Munter - kramar till dig! Pärlhyacinter kan iaf för mig vara en pick-me-up, liksom blommor överlag. Tulpaner i vintergrådasket är en klar vinnare. Och snart börjar ditt nya jobb, det blir ett avbrott från den vardag du har idag och en nystart. Håll modet uppe tills dess!

• Anemone

Ja, nu blev det kallt igen. En tidig vår hade ju inte suttit fel.

Kul att Binky dyker upp!

Munter - pärlhyacinter låter supermysigt! Snacka om vårkänslor. Hur har du planterat dem?

Oz & Rally - tisdag funkar inte för mig heller.

• Muntra hundägaren

God morgon!

Idag vaknade jag 07.44 - alltid något

Pärlhyacinyterna har jag "planterat" i hyacintvaser. Mellan 4 och 6 lökar får plats i en vas och sedan vatten upp till rötterna. Jag hoppas att jag har gjort rätt .

tulpaner är standard hemma hos oss. Två buketter finns nästan jämt; en i köket och en i vardagsrummet. För tillfället är det rosa-lila-rött-vinrött-hallonröd som ståtar på bordet (för övrigt skitsnyggt till våra nya gråa soffor)

Svar på tråden Midsommargänget III