• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Binkis på FL! Tjohoo! Men det känns ju inte som du har varit så frånvarande eftersom vi har sett dig på andra ställen!

• Surfergirl

Många blåa gubbar idag på Munter. Mutter eller Butter idag? Men betänk att du snart jobbar igen Munter! Woohoooo, eller?

• flinx

Jag kommer och hjälper dig Butter! Jag är liksom färdigsorterad! Inte ett papper som inte hittat till sin flik!

• flinx

Just nu är det lite buff från både LillFlinxens fossingar och händer. Brukar alltid vara mer fart på kvällen. Tar efter sin fars släkt som är kvällsmänniskor! För nån timma sen var det hicka och buffar samtidigt! Så nån mindre aktivitet ikväll är det inte. Fast bm sa att man inte kunde gå efter det heller.

• flinx

Måste hitta nåt gammalt band för DH eller dokumentären ikväll! Annars ska jag nog se Pianot som mannen hittade i fyndlådan på Maxi. Har för mig att det var en riktigt bra rulle. Om inte annat så för musikens skull. Eler var det bara ledmotivet som var bra?

• Surfergirl

DH, dokumentär OCH Pianot! Flinx "multi tasking is my middle name". Den var väl jättebra vill jag oxå minnas.

Idag har jag ont i livmodern igen. Var nästan lite jobbigt att träna spinning förut, gör lixom ont invärtes när man sitter ner emellanåt. ÄL kanske? Har redan förberett maken på lite schemalagt charmsex.

• Muntra hundägaren

Herr Munter orkar (rent känslomässigt) inte titta på fyrans dokumentär och eftersom vi bara har en TV och videon är paj blir det pappersexercis för min del. Kanske lika bra det

• binkan05

Papper är gräsligt. Jag och M var ambitiösa förra fredagen, öppnade en flaska vin och började sortera papper. Tanken var "ordning och reda i nya kontoret". Det slutade med att vi satt bänkade under fläkten i köket och rökte cigg (OBS! ska ju ändå bygga helt nytt kök )och drack Whiskey. Pappren ligger fortfarande i en hög och självklart har det samlats nya förmågor nere på köksbordet. Varför ska det vara så svårt?!
    Munter, kanske du vill komma med ett litet käckt tips?

För min del är det Hockey som gäller i kväll. DH får bli reprisen på lördag eftersom videon inte är inkopplad.

• HååGe

Sonen kinkar och vill inte sitta i makens knä så det är nog amningsdags (igen??). Tänkte bara säga att jag håller tummarna får Surfers schemalagda sex ikväll och att jag hoppas att Sofus snart kläms ut.
    Hehehehe - snart skall Flinxan krysta ut en helikopter genom ett pyttehål. Det gör ooooont!
    (förlåt, det är faktiskt skithäftigt och inte hälften så läbbigt som jag trodde!!).

Svar på tråden Midsommargänget III