• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Torsdag och fredag kan jag inte. Efter kl. 17 på onsdag då, funkar det? Fika eller tidig middag?

• OZgirl

Rally Rally - no can do on the fika! Inte onsdag kväll iaf, och inte på dagtid - för mycket möten och skit mitt på dan!

• Flodisen

Anemone - Jag har ingen aningom man kan ha spiral utan att ha fött barn. JAg har alltid utgått från att det går. Man har ju lärt sig rabbla vilka preventilmedel som finns, men aldrig vilka biverkningar och vilka förutsättningar som kräva. Detta är ytterligare en sak som skolan också missade att undervisa om.

• binkan05

Tjenare tjejer!

Hu, det var riktigt länge sedan jag var inloggad. Jag trodde nästan att mitt id skulle ha försvunnit men det var som tur var kvar. Den 21/11 var jag inloggad senast, m a o har jag inte läst några privat skickade meddelanden sedan dess. Väldigt synd eftersom jag inser att jag missat ett par grejjer och det känns väldigt trist.

Det är ingen idé att jag ens försöker läsa ikapp en sisådär 15234254123545 sidor men lite tillbakablickar skall jag allt göra.

Tack Munter för meddelandet om vart den nya tråden var

• binkan05

Ja, det känns väldigt bra att vara tillbaka. Tyvärr kan jag fortfarande inte logga in från jobbet men en vända om kvällen ska jag allt fixa.

• Rally

Hur ser det ut på tisdag i nästa vecka då Ozzy? Skulle du kunna då? Och Anemone?

• Muntra hundägaren

Varför är man inte så duktig att man stoppar in papper i sina rätta fack och pärmar direkt nrä man får dem istället för att samla dem på hög och i kartong i en enda jävla röra. Det är verkligen en av mina dåliga sidor

Svar på tråden Midsommargänget III