• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx
    Mini - Höga odds: INTE sannolikt / Låga odds: sannolikt!

Så som jag trodde - ingen action än.

Soligt kallt och vackert i Götet idag! Äntligen! Det blir prommis med vovven!
  • flinx

DH till frukost + en balja kaffe? Japp det låter bra!

• esther williams

Gomårron!
    Försöker bestämma mig för om jag ska gå och lägga mig igen och sova nästa pass med bebisen (hon ligger just nu och snackar med en tyggroda och kommer nog somna när som helst) eller om jag ska ta vara på tiden och stanna uppe. Har haft en ganska bra natt, det är därför jag ens funderar på det...

Flinx: du jobbar visst vidare mot allt lägre odds! hur många dar är det nu kvar tills de plockar ut den? (/sätter igång det) 10? Måste kolla din kalender.

Anemone! Vad kul att se dig! Åh vad spännande med sådana jobbresor! Hoppas få höra mer!

Vi har en liten liten vårglutt på köksbordet: en krokus som idag hade börjat visa lite blåa blommor. Oj vad jag lääääääääääääääängtar efter krokusbackar och jeansjackevärme!

• Timisen

Suck, är du här fortfarande? Nån måste våga säga sanningen till dig flinx; face it, det är en elefant du väntar...efter 11 månader får du en babar.

• Timisen

Suck, är du här fortfarande? Nån måste våga säga sanningen till dig flinx; face it, det är en elefant du väntar...efter 11 månader får du en babar.

• Timisen

Ni andra är ju ena hycklare som inget vågar säga! Flinx, dags att köpa hem hö i april, fixa vagn med traktordäck och flytta ned till bv...

• Timisen

Nu lär flinx vara deppig idag...men, men..

Munter din lilla blomkärring, när börjar du?

• Timisen

Äsch ingen har ju varit här på över en timme...ska ist leta reda på ngn 3barnsmamma som beklagar sig i svårtattfåbarntråden (existerar faktiskt...)

• Muntra hundägaren

God morgon för andra gången idag . Att gå upp 07.44 var ju ett skämt - man behöver ju sova förmiddag då för att orka . Mot duschen

Svar på tråden Midsommargänget III