• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Gud vad ni är husliga! Tulpaner! Jag kanske skulle börja ett nytt liv och försöka få lite fint i vårat råttbo.

• Minitina71

Hahaha! Sorry Flinx. Jag läste lite för snabbt. Får ju också ursäkta mig med att jag var dead tired efter ett hårt träningspass och var på väg att knyta mig. Jag hade redan stängt av hjärnan... Man går ju och är så förväntansfull nu att jag nog såg vad jag ville se helt enkelt. Kom igen nu Lill-Flinx, kom ut NU!!

• toca

Hello tjejer!

Jag är ocksa vaken... Ja, va fan det kanske är sa mycket att skryta med den här tiden pa dygnet. Men jag har dessutom bade klätt pa mig och ätit frukost! Det ni! Idag ska det till och med masas in i duschen för den stora veckotvagningen...

Och flinx har redan varit inne och vänt ser jag. Jaha. Om hon ska fa ut en elefant är det väl ända dags att börja krysta nu??

• ElinPeelin

Jasså Flinx är kvar hemma ännu... Undrar samma som Esther: när blir du igång satt om det inte händer nåt?

Hungrig som en varg just nu, men ska hålla ut 30 min till.... äter ett äffle sålänge.

Munter: katt låter perfekt djur för dig Vi ska vara kattvakt åt Bosse (ja, katten heter så), han kommer till oss på lörd morgon o ska stanna 1,5v. Det skall bli mysigt, för han är sådär stooooor (som jättekaninen ni vet).

Igår hade jag sparkar i maggen så jag fick tillfället att ropa på Sambon, som oxå fick sig en känga på handen! Helt fantastisk känsla!
    Själv är man ju nybörjare på det området, men jag kan tänka mig att det kan kännas som en Helikopter, som flinx säger

• Muntra hundägaren

Toca - det låter som om din vardag börjar bli lite lättare? Tidiagre var du ju inne på månadstvagning . Nej, men allvarligt - är illamåendet bättre?

• ElinPeelin

Toca gillar att få VULstaven i sig! Helt klart!

Svar på tråden Midsommargänget III