• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Och du tänkte använda byxorna som rånarluva eller Timis ?

nej, men allvarligt talat - kläderna var ämnade som en present, så jag vill inte ha dem kvar!! Bättre att de kommer till användning nu tycker jag. Basta!

CM
    Flinx
    HG
    Esther

??

• flinx

Tyvärr har jag köpstopp av tidigare nämnda anledning!

Nä, igångsättning sker inte förrän efter 3 veckor här. Änsålänge räknas jag nog in i den naturliga felräkningsmarginalen. Det där datumet man får är ju liksom inte så himla vetenskapligt men visst, man hänger upp sig på det!

Mitt midjemått ligger i lä Surfer (Tack och lov!) 104 cm. 4 dec till.... jeeees.

Bråkar med min skrivare. Fanskapet vägrar vid ungefär var tredje sida- teknik-skräp!

Hunden har fått sig en kortis - solen hann försvinna dock.

Bullar Toca! Sounds nice!

Elefant. Pyttsan! Maggen hade faktiskt inte ökat senaste veckan. Normalt sa bm. Bra säger jag! Lagom är bäst! Och det där med helikopter kom från HG!

• Anemone

Om det är en sak min häck inte behöver så är det kanelbullar. Tyvärr. Men ni gravvosar får väl unna er ett dussin eller två. Det är ni värda!

• Anemone

Hur länge skulle ni säga att man kan dölja en graviditet? I bästa fall tre månader? I så fall är det ett år tills vi kan sätta igång. Då har jag haft lön i nio månader, så det ska inte vara några problem att få någotsånär OK föräldrapenning. Dessutom riskerar jag inte att min (kvinnliga) chef inte förlänger min anställning efter ett år. Om hon visste att jag var med barn skulle hon inte tveka ett ögonblick att peta ut mig. Bitch!
    Det trista är ju att jag vet att det kommer att ta tiiid att få till det.

• Tant T

Absolut 3 månader Anemone, kanske t o m 4! Jag berättade inte på jobbet förrän i v18 tror jag, efter UL, och nån enstaka påstod sig ha sett att jag lagt på mig lite men trott att det kanske blivit lite mycket knäck och ischoklad över jul!
    Vad är det för skitchef du har?! Det låter nästan som min...

• esther williams

Anemone: Dölja? Lite längre skulle jag tro, om man jobbar lite på det, men det beror väl på vilken fysik man har, och inte minst vilken klädstil. Tantens kollegor t ex blev ju misstänksamma när hon bytte till långkofta och så, var det inte så Tanten?
    Du kanske strategiskt får byta till bylsigt och lager på lager redan nu...

Stackare dig, blä för att behöva vänta av sådana skäl som chefer och pengar!

Svar på tråden Midsommargänget III