• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Jamen vadå krysta, bebiselefanter ligger inne på jäsning i 11 månader!

Ärligt talat tycker jag du ska njuta av dina sovmorgnar så länge du kan munter!

Jag har bara EN blomma hemma..har jag sagt det? Det är den jag fick av mini, den har överlevt...fattar ingenting...antagligen är det bebiskortet i blomkrukan som gör det. Mina kollegor brukar under stora skratt ge mig blommor o slå vad om hur länge de kommer att överleva. Jag tror jag vattnar för mkt o för sällan...

• Surfergirl

Flinxan hur många cm är kaggen nu? De hade magtävling på Morrongänget på Radio City imorse och hon som vann (en barnvagn) var 142 cm. Hon var i åttonde månaden.
    Hade du klått henne?

• Muntra hundägaren

Just det!! Här gäller först till kvarnprincipen!!

Vi köpte en uppsättning babykläder på PoP som vi skulle ge bort. Detta har inte blivit av(den nyblivne fadern är en ytlig bekant och skulle titta förbi oss men kom aldrig och eftersom det är ytlig bekant känns det dumt att skicka paketet). Andra kpmoisars barn är alldeles för stora (snart ett år!) och att spara det till en eventuellt egen liten kotte känns urdumt. Är det någon av er som är intresserad?

Mörkblå manchesterbyxor strl 68
    Röd- och vitrandig body strl 68

• toca

Timisen - Att du fortfarande vagar yttra dig med tanke pa ditt anlete!!! Dina rattsvansar ser inte direkt timotejaktiga ut heller!

Elin - Sa fräckt med sparkar!! Jag vaknar varje morgon av att mannen klappar mig pa magen med ett stort leende, sa jag kan bara tänka mig känslan när man verkigen inser att DET ÄR NAGON DÄR!!!

Jo, vardagen börjar nog kanske lätta lite. Ska bli av med den här vansinnesförkylningen som jag haft i en vecka nu sa tror jag nog att energin börjar atervända. Kräks gör jag ju fortfarande, men istället för fontänvarianten mellan 8 och 15 sa är det snarare det som Elin beskrivit, dvs sista delen av varje maltid kommer upp... Men mina piller tänker jag inte överge än pa ett tag!!!

• toca

Men Munter! De kläderna kommer passa perfekt pa Lillmunter om ett tag!!!!

• Timisen

Pisshumor...haha

Munter, det klart du ska spara kläderna, vad är det för larv!

• toca

Kan ingen komma hit och fika med mig idag?
    Och ta med sig en stor pase nybakade kanelbullar?!?!?

Svar på tråden Midsommargänget III