• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Jag har fyra hudnar som verkligen behöver badas. timisen du har inte lust att komma hit och hjälpa till . Jag har våtdräkt att låna ut

• Timisen

Jaa visst jag ställer upp, låter som ett härligt sätt att dö. Har ni sett att det ska sändas ett helt hundprogram! "Jag kan inte leeeva utan arne" Haaahhaaa!!!

• ElinPeelin

jag har bott på malmvägen för 15år sen, och redan då var det lobehagligt att gå där i gången....

• Anemone

Jag har kollat på en lägenhet på Malmvägen... jag tog den inte, trots att jag var ung och desperat.

Igår var jag och fikade med Rally. Det var verkligen supertrevligt! Hon såg riktigt pigg och fräsch ut och det lär väl inte bli sämre av en helg i skidbacken. Nu är jag i alla fall lite uppdaterad på hennes liv, och förstås på en del av allt som hänt här på tråden - hemska grejer och härliga grejer.

• Tant T

Morrn!

Munterstrunter, dags för en glasögonbild då va? ALLA som köper nya glasögon måste lägga ut bild, basta!

Flinxan, du menar väl köpsajter? Det finns nån som heter nåt med Vitamin...

Jag gick och la mig nöjd igår, 2 guld, ett brons, curlingdamerna vidare till final och Tre kronor till semi, kan det bli bättre?! Sex är definitivt överskattat i jämförelse!!

• Anemone

Själv har jag svårt att tända till på curlingtanter. Sorry. Mer sex vore välkommet dock.

Svar på tråden Midsommargänget III