• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Det blev lite fel. Läs på Fab. Vet inte ens om jag får iväg det här inlägget?? Har i allafall bett FL om hjälp!

• Prickiga jag

Jo, men titta det gick ju bra.

Det råkade bli lite fel på FL och jag har nu mailat dem och bett om hjälp! Jag registerade/aktiverade mig på nya FL sajten men när jag såg att det kostade pengar att endast ha er som besökare i bl.a. Min graviditet så ångrade jag mig och ville då avregistrera mig igen från nya sajten. Då avregistrerades jag helt och hållet. Får se vad de säger... Hade ju skrivit en del i min Graviditet som gärna haft kvar... SUCK!

Passa er tjejer!

• flinx

Jag har förresten printat min kalender och fogat ihop med lite bilder så min gravning är dokumenterad för eftervärlden! Ni finns med i form av fabträff-bilder! Snacka om en grej man bara gör med första ungen och om man går över tiden...

Jag tror jag inte jag sett ett album där jag finns med men så är jag ju näst sist i en större skara...

• Muntra hundägaren

Jag ska nu fortsätta med min papparsexersis som ju påbörjades igår! Sitter dock vid datorn så fortsätt skriv rolga inlägg så kommenterar jag då och då!!

• Prickiga jag

Lustigt att jag fortfarande kan skriva inlägg under mitt nick, men resten är borta? Fattar nada!

• flinx

Gör inte en Binkis nu... börja kröka och röka under köksfläkten för att slippa pappersexercisen!

• Prickiga jag

Äh, jag går och kollar på hockey istället... det här med FL suger

• Muntra hundägaren

Hittade precis papper om att min gynekologiska cellprovstagning 1998 var helt normalt. Gud så bra att jag sparat den informationen i 8 år!!

Svar på tråden Midsommargänget III