• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

JAG har inte tappat intresset för cliffhangern om miniflinx alias babar! Forfarande är det mer spännande än tv-programmen...säger det mer om tv?

• flinx

OK - om du nu vill veta så är Lill-Flinxen mkt lugnare ikväll än igår kväll.... eh eh spännande va???

• Timisen

Jahadu...hur beredd är du? Packat väska, fryst in matportioner, tankat bilen?

• flinx

Pricken - kan du ge oss lite länkar till dina vagn-funderingar??

• flinx

Frågan är hur beredd mannen är! Jag är rädd jag kommer bli pissed när han freakar!

• Timisen

Haahaaa...killarna i room service chockas över att eleverna från malmvägen inte är arbetssamma och skötsamma..hahahaaaaaaaaaaaa

• flinx

Jag är en filbunke! (just nu...)

_Han_ slutade andas när vi såg brittiska dokumentären igår och de zoomade in på ett huvud på väg ut. Jg petade på honom och sa "andas"...

• flinx

Näe vars - jag är en taskmört - fördelen med att gå över tiden är att man blir ännu mer beredd. Och snart kommer vi väl gå över till att bli otåliga! Inget som inte för med sig nåt gott!

Nu till nåt helt annat: Ni som tankar hem musik och filmer, varifrån gör ni det? Vart finns bäst utbud? Jag vill ju tanka upp min mp3spelare!

• flinx

Och nu menar jag med BRA musik - inte säl- och valsångljud att föda till!

• Muntra hundägaren

Annars kan man ju tänka sig att alla vi FL-tjhejer kommer upp och står och babblar i förlossningsrummet - då kommer du vara glad över att du har tankat ner delfin- och valsång

Svar på tråden Midsommargänget III