• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Det kostar även 20 kronor per månad för att endast kunna släppa in er i Min Graviditet. Surt! Visst fick man en del på köpet, men så aktiv och engagerad är inte jag i alla fall. Jag ligger nog kvar på gamla sajten endast ett tag till!

• flinx

Jag kör gamla!

Och ang knodd-besked så har jag ju de flestas nummer numera i min mobil så jag lovar att ni kommer få ett gruppsms när det finns nåt att berätta! Lite tradigt. börjar ju få slut på projekt... snart blir det trappor! Men man kanske ska vänta ut OS!

• flinx

Nu försvann Prickens bild och du är inte klickbar??

• Muntra hundägaren

Gamla siten verkat stänga ner den sista mars....det är snart! Många bäckar små gör en stor å...ialla fall för FL:s ledning. Jag vill inte att okända ska kunna kolla min gravning så då får man väl muntert (hahaha) betala sina 20 spänn

• Timisen

Jag kommer nog inte att betala...tror jag...fast jag vet inte vad jag missar om jag inte gör det? Kan man vara medlem ändå?

• Muntra hundägaren

Nä - men det är ju just det!! Jag vill inte heller betala, men samtidigt vill jag inte att vem som helst ska kunna kolla min gravning. Sist var det ju ni som var inlagda i min adressbok som kunde kolla - så kan det vara i framtiden ocskå om jag betalar 20:-

• flinx

Men betala 20 spänn.... nja... Kanske vi ska kopiera kalendern och göra egna gravokalendrar där det är gratis...

Svar på tråden Midsommargänget III