• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Anemone: tänk på att Tanten är gravad!! Därför har hon konstiga cravings efter curlingdamer...?

• Muntra hundägaren

Morrnmorrn!

Så bra och trevligt att du fikade med rally igår Anemone. Då är du up to date . Arlly är ju för övrigt en mycket trevlig person att fika med, även om hon varken dricker kaffe eller te:-0. När vi fikade drack jag dock för henne också, så det jämnade väl ut sig

här har det kommit lite mer snö över natten ! Ska det aldrig ta slut?

• Anemone

Ett glas vatten och en brownie - vad ska man säga? Skumma vanor. Själv fick jag en god cappucino.

• Muntra hundägaren

Och Pricken har inte lyckats att bli återreggad . Prickisen - kom tillbaka, vi saknar dig!!

Och nu - dusch!

Sedan - pappersexercis. Två flyttkartonger med papper är igenomgångna. 4 återstår

• ElinPeelin

Munter: 4 kartonger med papper klarar du att sortera kvickt!

• OZgirl

Men Munter, visst är det skönt när man har gått igenom miljarders med papirer och bara har sex tomma flyttkartonger och en massa pappersåtervinning kvar!

Anemone, det är så kul att se dig här igen!

Det här med nytt FL - vad är det som gäller där? Man "tvingas" till en 20 kr/månaden för att ha samma funktioner som här? Men denna stängs i mars? Har fasen inte fattat nåt (eller så har jag silat) av detta.

• Muntra hundägaren

Det dumma är att jag skulle ha börjat med papperssorteringen för över ett år sedan när jag blev arbetslös, men jag har dragit på det hela tiden. Nu är det plötsligt ingen tid kvar att göar det på. Typsikt Muntert - ta tag i saker först när det är urakut

• flinx

Men det är ju så det funkar Munter! Nu när jag vet att jag har begränsat med ledig tid har jag fått massor gjort. Man blir liksom effektiv när man vet att det inte finns nåt "senare".
    Idag får jag tvättmaskin och tumlare! Tjoho!

Svar på tråden Midsommargänget III