• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

jag håller med Timisen, ang Munters bebisplagg: BEHÅLL DOM till lillMunter!!!

• esther williams

Tant, jag har tänkt att fråga men inte haft tillfälle: hur har det gått med din allergi. Har för mig att du var orolig för hur du skulle klara dig utan medicin. Visst var det du? Eller är det bara vår/sommar som det är jobbigt?
    Nu har mina överkänslighetsgrejer (nys och kli) kommit tillbaka men jag slapp dem helt under tiden som jag var på tjocken.

• Tant T

Preciiis Esther! Min närmsta jobbkollega, som jag ibland umgås med även utanför jobbet, hade märkt att jag lagt om lite klädstil, mina vanliga figurnära tröjor och byxor, byttes ut till lite längre och bylsigare saker, men hon hade inte trott att jag var gravid utan mer att jag lagt på mig nåt kilo av andra skäl!

• ElinPeelin

3månader gick det för mig att dölja, men det var knappt! Damer vid 55+ har ett öga som inte går att lura när det gäller gravning!!!

• Tant T

Nja, jag kan vara lite kinkig närsom, både vad gäller smink, krämer, pollen, frukter (såsom mango!) bla bla, men det har, ta i trä, funkat alldeles utmärkt och jag har inte varit i närheten av att behöva fundera ens!

• Anemone

Knullstart januari 2007 alltså. Jag får väl ägna mig åt att försöka förstå min ÄL så länge. Tiden går ju så förbannat fort så snart är det dax!
    Bra tips det där med klädstilen. Nästa höst börjar jag med fluffig klädsel.

• Anemone

Esther - intressant det där med allergin!

Tanten - mango är en mördarfrukt! Jag är sjukt allergisk mot det. En mango är dödlig dos för mig.

Elin - tyvärr är chefen 55+ med "dåliga erferenheter" av småbarnsföräldrar. Hon kommer ana oråd redan när vi dumpar kådisarna.

• Prickiga jag

Hej Anemone!

Såg dig när jag satt på buss 119 mot Vreten i förra veckan tror jag. Passerade Lilla Alby. Orange jacka?

• Anemone

Japp Pricken! Det var mig du såg. Förmodligen bister och sammnbiten. Alltså - hur är läget med dig? Korta versionen.

Svar på tråden Midsommargänget III