• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

OK, om en halvtimme går jag Anemone! Har nu sprungit på stan för att leta vettig skidåkarmössa, men nejdå... Ursvårt!

• Anemone

Jag kollade just på klockan och tänkte det samma!

• bebbe2005

apropa dölja... jag är nu i v12 och har inga byxor som jag kan ha pa mig fullknäppta - alltid minst en knapp uppknäppt... sa luftig, "pölsig" klädsel är helt klart att rekommendera! dock är det ju inte endast maggen som börjar trycka ut, även brösten gör en del, manga av mina tröjor som förr enkelt gick ned över byxskärpkanten, sa att säga, är nu korta historier sa att det drar i byxlinningen

• Muntra hundägaren

Och kläderna går till Prickiga (vi får väl se kläderna på miniprickis om ett år eller så eftersom storleken är för 4-6 månader) - och de är en gåva!!! Inget jävla köp här inte! Kläderna var redan köpta på vårt presentkonto så se det som en tidigtidigtidig present från Tant Munter

• Muntra hundägaren

Och nu såg jag att Hg var intresserade av byxorna som Prickiga eg. inte var intresserade av. är det OK att jag delar på paketet Prickiga (trots att jag skrev att du fick rubbet eftersom ingen annan verkade vara intresserad). Det gäller ju att sprida sina gracer

• Prickiga jag

Självklart är det det Munter! Men jag insisterar fortfarande på att betala! Jag skickar dessutom ner två stycken förfrankerade kuvert - ett till mig och ett till HG, så kostar inte det nånting för någon (förutom min arbetsgivare då... men det har de råd med!) Maila mig din adress bara. Och förhoppningsvis kan du få se bodyn på MiniPricken redan om ca 6 månader då h*n tittar ut om två och en halv månad!

Apropå det - hur är det med Flinxan?! Antar att vi börjar bli lika jobba som annan släkt, vänner och kollegor som ringer fem gånger om dagen och undrar om det hänt nåt

Stackars Anemone! Mango som är så fantastiskt gott! I löööööw it! Om man är utomlands då och inte de stenhårda, smaklösa som finns på ICA.

• Prickiga jag

Inte "jobba" utan "jobbiga".

/Alzheimer light

• ElinPeelin

jag har oxå tappat minnet...

har förlagt mina mjukisbyxor... hur kan dom bara försvinna???

• Prickiga jag

Jag och sambon har barnvagnsångest! Antingen beställa en Teutonia Mistral S via nätet och Tyskland för totalt ca. 5.200 kr eller köpa en Knorr Nizza via en svensk sajt som säljer ut 05:or för endast 3.300 (+ 300kr frakt). Samtidigt som Teutonian är mycket roligare med mindre, svängbara (och låsbara hjul i fram) så blir det kanske också jobbigare att köra på moddiga eller grusiga vägar. Fast den är ju så fiiiin. Knorr Nizza är dels billigare och dels mer praktiskt men samtidigt ngt tyngre att köra. Vikten på vagnarna verkar dock vara densamma, men men.... Åhhh, vad göra? Knorr måste vi slå till på i stort sett omgående för att då en med det priset. Nån som hört nåt, vet nåt?

Svar på tråden Midsommargänget III