• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

hög risk ligger på 1/300, jag fick 1/6594

• ElinPeelin

KUB är ett test dom har börjat testa att köra. Samma UL som tidigare men man kompl med ett blodprov. Sen sammankör dom dom provsvaren med kvinnans ålder och får sen fram riskfaktorn.

• Pricken i ny tappning

Vill också gå på bokrea! Men tänkte försöka hålla mig därifrån. Ännu mer böcker med flytt och allt inpå knuten. Tror inte J skulle bli överlycklig! Vi har dessutom bestämt att han flyttar den helgen jag hälsar på kompis i Helsingborg. Kalasbra! För mig alltså... Har dock hittat en bok med blandade sagor om Nalle Puh som jag tänkte köpa till kompisens sons 2-årsdag! Mer på den nivån liksom...

• Pricken i ny tappning

Yes! Åker ner till Helsingborg i mitten på mars! Hittade billiga biljetter med tåget och tänkte ta en sista vända själv innan man för evigt har sällskap! Hoppas på att våren har kommit dessutom! Men ni bor väl en bit bort därifrån? Har ju ingen bil...

• Anemone

Mellangården - är det vad jag tror att det är? Där nere?

• Muntra hundägaren

Men vi har ju bilar Pricken! Antingen kommer vi upp och tar en fika med dig eller så tar du Pågatågen och är i Lund efter 35 minuter och i Malmö efter 45. Easy peasy

• ElinPeelin

Grattis Prickiga filten, till din lyckade övertalning!

• ElinPeelin

JA anemone, det är DEN mellangården DÄR NERE! Tussen smörjer den för fullt nu innan BF.....

• Pricken i ny tappning

Med tanke på hur magen ser ut borde hon kanske ha börjat smörja in i alla fall den lite tidigare...

Svar på tråden Midsommargänget III