• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

"Å se det snöar, å se det snöar - det var väl roligt? Hurra! Nu får vi vinter, nu får vi vinter, som vi har önskar hurra! Nu åker pjäxorna fram och skidorna på - och sen vi åker i backen, ja hej vad det går!"

• toca

Dagens viktiga fraga; Finns det pastöriserad mögelost? Eller ligger det liksom i sakens natur att det inte är möjligt? Jag är sugen sa jag haller pa att ga at, men i värsta fall far jag väl leta reda pa nagon stark, god hardost som jag kan skära i feta bitar...

• Muntra hundägaren

Hittade precis en röd lersnopp/-penis/-kuk med vitt sidensnöre (man ska använda den som ett halsband) i en av mina papperslådor som jag vet att jag fått av någon kompis. Jag kan dock inte komma ihåg vem som har gjort den till mig

• toca

Klassiskt halsband som gör sig bra till vita pärlörhängen pa en tjusig middagsbjudnig!

• Tant T

Nope Toca, om jag förstått det hela rätt får ingen slags mögelost inmundigas, om den inte är på tub eller upphettad till minst 70 grader!

Och du, har du berättat för oss om outandet för svärisarna?! Isåfall har jag heeelt missat det och är idel öra!!

• Muntra hundägaren

Spårsele, sexton antenner till komradioapparater, två kravatter, en fluga, sju melittafilter samt installationsprogram för windows 95 dök också upp i lådorna. Intressant va

• Muntra hundägaren

Dagens bästa var ju i och för sig den röda lerkuken. Tar foto på den här ikväll så att ni alla kan beskåda grannlåten

• Anemone

En minidildo?

Toca - gör en smarrig pastasås med ädelost. Det borde väl funka smakmässigt.

Svar på tråden Midsommargänget III