Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Rätt esther! Jag fick veta att ALLT blir 5-10 ggr dyrare om ordet bröllop nämns...man kan hålla klaffen kan man få samma hår, make o kanske t o m klänning för en bråkdel av priset. Säga att man är tärna kanske? Man behöver ju inte vara snål för att man är fattig...

• Timisen

Jag skulle kanske inte lyssna på tussens svärmor..men om hg vågar lägga ner tidigt då kommer jag våga göra det om jag hamnar i samma lyckliga omständighet! Hon känns som en som bör ha koll på läget. För jag lutar redan däråt...

• Surfergirl

Bra där Esther. Det är helt galet med priserna. Bara för att det står "brud" franför kan de bete sig som det inte finns någon konkurrens. Min blir en droppformad historia med rosor och kallor, och lite grönt häng. För det facila priset av 1400 balobas

• Timisen

Jamen avboka surfer avboka!!! Beställ samma bukett nån annanstans (säg att du ska ha den på till en uppvaktning av ngt slag) o lägg stålars på mat o sprit till oss så vi kan komma!
    Gör samma med hår o make. Branschfolk har bekräftat att det är samma resultat men olika pris...

• Timisen

Hahaha...nja det tar jag tillbax...det kan bli skillnad om man lurar i sin karl att det bara är en vanlig fest..

• esther williams

Åååååå vad jag är fånig men jag läser "make" som "brudgummen" varenda gång!

hohohoho, vad roligt man kan ha på sin lilla kammare.

Svar på tråden Midsommargänget III