• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Det ska vara snyyyygg klänning, uppsatt hår, shit..klackar...låga...och en jääävla kul fest...typ os-hockeylaget släng er i väggen! Bästa bröllop jag bevistat var med en brud som jag; hon så ganska normalt kvinnlig ut...verkade ganska ogalen utanpå liksom men haha...hon höll tal själv o i slutet av kvällen stagedivade hon (utan att vara särskilt full)!!

• Surfergirl

Det är ALLTID roligt när folk chockerar. Särskilt folk som man tror är präktiga som inte alls är det.

• Timisen

På os-avslutningen la jag mest märke till en kvinna i övre medelåldern som iklädd balklänning anno 1715 ravedansade...men det var säkert inte henne du menade

Jag undrar om ni andra hör av hg då o då? Mår hon bra? Tyckte det var länge sen jag såg till henne. För att inte tala om den lilla skånskan...

• OZgirl

HG hör av sig då och då, men hon verkar mest försöka hinna amma den lille.
    Den lilla skånskan är inte inne så ofta, men när hon är det så verkar livet vara rätt bra!

• Timisen

Aha

Varför byter inte hg amning mot flaska? Jag tycker jag kan fråga eftersom jag inget vet

Sen är jag dessutom en av dem som blir äcklade av amning av årsgamla barn...

• Timisen

Flaska låter ju bra, då kan pappifieringen ske tidigare dessutom...OCH supifieringen av mamma...

• esther williams

Var kanske 200 brudar med i slutgrejen. Missade dock vadde gjorde där eftersom jag inte orkade kolla heeeeela avslutningen uatn bara zappade in då och då.

wow. inte bara check check... rätt kul är det väl också... eller?

Nu spårar jag in på buketten här lite... Jag hade bara en liten väldigt enkel bukett, ingen klassisk stor sak, jag var inte helt säker från början på om jag skulle ha bukett alls.
    FÖrst gick jag till en butik och beställde och beskrev exakt vad jag ville ha. VÄLDIGT enkel sak alltså. När vi pratat klart, floristen och jag, så frågade jag vad det skulle kosta, bara så att jag visste ungefär. 1700!!!!!!!!!! Jag höll på att dö! För den lilla buketten. Så gick jag därifrån och höll sen på och vacklade fram o tillbaka i flera dar över hur jag skulle göra. Men, gick på magkänslan, ringde och avbokade och gick istället och köpte en bukett, som blev PRECIS som jag ville ha den, samma dag som vi skulle gifta oss. För 250.
    Kanske inget jag skulle råda någon annan, men jag var ju inte så himla noga, ville bara ha en liten enkel sak med vita ranunkel, tulpaner och lite annat. Och det fick jag! Hepp!

• Timisen

VET att ämnet är kontroversiellt... Löööv that!

• esther williams

Tinmisen, amning är idag 95% politik... JÄDRAR vad man blir proppad full av pro-propaganda! Så att lägga ner är inte det lättaste, även om man har kurage som HG, särskilt inte om man faktiskt tänker att det är det "bästa" för bebben, då kör man nog på så länge det bara går.

Svar på tråden Midsommargänget III