• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

hmm... långlunch kanske?

• Pricken i ny tappning

Förresten, hur gick på Tantens föredrag på möte och för HG:s föreläsning?

• ElinPeelin

En timme och 5min tog det för mig att åka 350m med bilen och panta och handla. Precis tillbaks lagom till lunch! Vilket sammanträffande!?

• Anemone

Jag har blivit en mycket mer harmonisk människa efter en lunch med en stilig karl. Och då menar jag inte min make som jag annars lunchar med varenda dag faktiskt. Mmm... lite manlig fägring kan verkligen göra under för det inre lugnet!

• Timisen

Elin har du kvar den där labyrintlänken med chockeffekt? Hittar den inte.

• Coccinelle

Ah sa trevligt Anemone

Borjar bli hungrig, undra sa flundra om det ska bli macka framfor datorn igen. Inte bra att ata macka till lunch sa har ofta tror jag aven om jag tar grovt brod istallet for vitt. Men det finns inte sa mycket att valja pa har om man vill ga ut snabbt och kopa take away mat och salladerna som de saljer pa bagerierna ar saaaaa trakiga.

Varldsproblem,varldsproblem

• Coccinelle

Tog tag i mitt varldsproblem, surfade och hittade Bert's! De saljer dyra men nyttiga luncher, man kunde valja mellan wraps, soppor, mackor etc Jattebra verkar det sa nu har jag bestallt och vantar pa leverans.

Wohooooooooooooooooooooooo

• Tant T

Infomötet igår gick bra, tackar som frågar, Pricken! Det var avslappnat och informellt och mer av ett samtal och sånt gillar jag! Det är så sällan det är det i dessa kretsar...

Tog långlunch med fd kollega idag och ska dessutom åka med tidiga tåget för att gå på hockey ikväll, behöver jag säga att kommandoran inte är här idag? Men duktig kicka som jag är så sätter jag naturligtvis upp det på minusflexen! Kanske...

Lunch med stilig karl?! Varför får jag aldrig göra sånt?!! För att det inte finns några stiliga karlar på det här bygget utan bara gamla senila, insnöade teoretiker med rutiga tofflor?

• OZgirl

Lunch med stilig karl är mycket bra som humörbooster! Jag åt lunch med en söt liten flicka och det var rätt ok det med ! Eller ja, flicka och flicka, hon är 29, men hon är så pyttepytteliten att hon ger ett flickigt intryck. Rar!

Timisen, jag är lite kär i vita viner från Nya Zeeland. Det finns ett par Stoneleigh-viner; en Sauvignon Blanc, en Chardonnay och en Riesling som är goda allihop. Testa nåt av dem! Annars är chardonnay i största allmänhet smarrigt, och riesling, och gewürtztraminer... finns massor massor!

Svar på tråden Midsommargänget III