• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Anemone

Fast Cocci kommer att bli en liten söt ängel!

• Anemone

Själv blir jag en röd liten djävul.

• Coccinelle

mmm doden ar malet med livet sager jag alltid Det maste det ju vara eftersom det ar det sista man gor...

Jag ska bli en naken och valtranad angel

wohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Pricken i ny tappning

Kramar till Elin! Hoppas att din faster klarar sig igenom en tredje gång. Hon lät ju ändå som om hon var vid gott mod när ni talades vid väl? Och hoppas för guds skull att din kompis mamma inte går tillbaka till sin sambo. Känner du ingen som kan lära honom en läxa...

Ozzy - hur går det för dig idag? Bim i antågande väl?

• Timisen

Jag skrev ingenting om misshandelsförhållandet elin för det är svårt att engagera sig i...även om man lägger sig i får man nog räkna med att hon INTE lämnar honom..o sluta lär han inte göra. De brottsoffer jag jobbat med behöver främst veta att det finns folk att vända sig till NÄR de väl klarar ta sig ur...det kan dröja till dess de överlever ett yxhugg i skallen eller barnen blir svårt misshandlade o de inser att det är en fråga om liv o död. Menar verkligen inte att det är en fråga om karaktär från den misshandlades sida, det är han som dragit in henne i sin sjuka cirkel; likna vid Stockholmssyndromet fast det kallas normaliseringsprocess.

• Timisen

Kopiera mitt inlägg o använd när ni vill totaldöda tråden!
    Vill tillägga att jag inte varit i någondera sits, vet inte hur hon mår stackarn, har bara jobbat med frågan. Så ni behöver inte beklaga...

• Pricken i ny tappning

Det var inte därför jag försvann Timisen. Jag lovar! Men jag gick hem från jobbet, shoppade lite på vägen och sov därefter på soffan i en och en halv timme. Är så satans trött! Som vanligt har jag nu blivit pigg när jag egentligen borde sova. Sov taskigt i natt nämligen... likadant förra veckan inför första arbetsdagen (för mig - onsdagar). Ja, ja! Var uppe och såg nån gammal repris av Cityakuten vid ettsnåret inatt och då är det ju nästan värt att vara sömnlös

• Timisen

Jaa jag blev lite avis på era spännande liv! Bara skrutt på tv och korta kvällar..den här tiden på året är verkligen...kul..en prövning...

• Pricken i ny tappning

Och så hade jag egentligen svarat något helt annat men det inlägget försvann i cyberspace! Bläää

Svar på tråden Midsommargänget III