• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Det var väl något om att jag håller med fullkomligt och att vardagkvällar efter jobbet är en prövning av förståndet så här fram på senvintern men att jag ser framemot fredag i varje fall för då är det möhippa med övernattning för en av mina bästa vänner. Så det ska bli skoj! Sen gäller det också att försöka hitta glädje i det lilla - som en semla t.ex.

• Pricken i ny tappning

Jag tror att jag är en av de bästa på att skriva långa, osammanhängande meningar utan vare sig komma eller nåt annat som jag vet Kanske borde repetera svenska språket på gymnasienivå??

• Timisen

När jag bli pensionär ska jag försöka bo utomlands vintertid...med en liten hemtripp kring jul

• Pricken i ny tappning

Låter inte helt fel! Funderar också på nåt liknande men det är bara att inse att jag aldrig kommer att få tillräckligt med stålars för det. Funderar återigen på att ta upp den här idén med att bli mäklare och jobba nere i Spanien el. Thailand. Synd bara att marknaden förmodligen är rätt så mättad! Eller så kommer jag bara och hälsar på dig helt enkelt. Funkar ju det med. För mig i alla fall

• Pricken i ny tappning

Näe, nu är det natti-natti för min del. Jag och min tandborste ska nu vandra tillbaka in i badrummet där vi just nu hör hemma! Sleep tight!

• Timisen

Asch, bara tvinga minipricken till en hockey- el golfkarriär!
    Natti natti

• ElinPeelin

Timisen: jag har oxå den onda aningen att hon kommer gå tillbaka såsmåning om. Jag har även beslutat mig för att inte lägga min själ och oro där, för det orkar jag inte. Visst är det trist, men hon överlevde i alla fall...

Har bestämt mig att inte deppa ner mig pga andras missär, det går inte, för jag har själv precis kommit ovanför ytan.

Tack än en gång att ni stöttar och tröstar! Men oftast är det bara att man vill skriva av sig lite, för det hjälper faktiskt.

Nu är det dax att kräkas lite, kram på er! //E

• Anemone

Jag är så ARG idag. Vete sjutton varför. Mens i antågande förmodligen. Jag skulle kunna nita någon utan att tveka. Så här brukar jag verkligen inte känna mig. Ge mig något att slå på NU! På sätt och vis är det rätt skönt med omväxling mot den där totala vintertröttheten som jag känt de senaste veckorna. Typ som det låter som om Timisen känner sig. Trött, tung & seg. Kunde man inte få lite positiv energi istället!?

Pricken - om det är en av oss som inte behöver repetera gymnasiesvenskan så är det du! Du skriver som en hel skolfröken!

• Surfergirl

Oj Anemone! In och läs lite på andra ställen! Det piggar upp!

Nån boxningsklass du kan gå på på lunch?

• Anemone

Phu! Tack Surfer. Nu fick jag lite perspektiv på tillvaron. Ska kolla upp det där med lunchträning i alla fall...

Svar på tråden Midsommargänget III