Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Men det hände ju inget ju Elin? Jag kom till nivå 3 och där blinkade det ett tag men inget hände. Är jag senil eller?

• Pricken i ny tappning

Som Tantens kollegor. Ha, ha, ha!

• Coccinelle

Vilken hemsk chockeffekt!

Mina varldsproblem intresserar nog bara mig men jag maste saga att min lunch fran Bert's ar jattegod, ocksa njuter jag lite extra for att jag vet att min maltid har komponerats av en dietitist. Det ar sakert bara ett saljknep men det kanns faktiskt nyttigt!

• Anemone

Det här var en ung och fräsch teoretiker. Men visst, den där sorten som du talar om Tanten finns det alltför gott om i mina korridorer också. Gärna med kutig rygg och hängbuk också. Men va fan, man är ju här för att arbeta så man ska väl inte klaga...

• Pricken i ny tappning

Idag har jag varit och shoppat två flaskor äkta bubbel, Cuveé Operakällaren för 289 pix/st till brudparet. Skulle ge en hel del för att ta mig ett litet glas nu faktiskt. Timis, join me?!

• Anemone

Klart vi bryr oss om att du får en näringsriktig lunch Cocci! Hur kan du tro annat? Heja Bert! Hur uttalar man Bert's på franska tro? Ska nog inte försöka.

• Coccinelle

Kanske borde skriva upp, jag maste lara mig at dricka vita viner! Det ar sa sallan det ar gott att jag oftast inte provar. Not so fortjust i sota och fruktiga viner, mer for tunga, kryddiga, lena roda viner.

• Pricken i ny tappning

Sitter också och suktar lite på Yasuragi Hasseludden. Man kanske skulle åka dit en ledig vardag. De har specialpris... fast det är ändå väl saftigt.

• Pricken i ny tappning

Hittat på en annan tråd:

Lite "jag mötte Lassie" men sambons kompis hade flyttat in i ny lägenhet + hade ny tjej. De körde på som attans så sängen dunkade i väggen då det helt plötsligt ringer på dörren. Killer får på sig något döljande klädesplagg och går och öppnar. Där står en granne som inte säger ett ord, han går förbi killen och traskar rätt in i sovrummet, ställer sig vid fotänden av sängen, där tjejen ligger med täcket om sig (väldigt förvånad). Grannen böjer sig ner, tar tag i sängen och drar ut den ca en halvmeter från väggen, sen bara vänder han och går igen, helt iskallt.
    Snacka om bra första intryck

• OZgirl

Åh, Yasuragi! Dit vill jag åka! Men det är dyyyyyyrt... man kan dra en vecka till Mallis för samma pris som en helg där.

Svar på tråden Midsommargänget III