Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Feeett bra idé!!! Jag smiter nu!

Och Ozzy, du är min livsstilsguru idag; ska köpa vino och ngt med fett o socker - är det ingen bebis i magen kan de la va nåt annat härligt däri? Upp med hakan tjejen...du är ung som faan Du ÄR gravid innan året är slut...jag vill inte ens satsa pengar på motsatsen...faan du kanske hinner föda o bli gravad igen innan året är slut...eller nä kanske inte verkar fett kul...?

• OZgirl

Precis Timisen - mage utan baby = mage med annat i istället!

Jag är kanske gravid innan året är slut, men om jag blir befruktad under den cyklen som börjar nu så kommer knyttet 7/12, blir det nästa cykel så är det 2007 som gäller. I så fall hoppas jag verkligen att jag inte hinner bli gravad, föda och bli gravad igen under året!

• Muntra hundägaren

Detta är sista chansen för mig också att bli garavd och få barn under 2006 . Blir det inte så firar herr och fru Munter jul någon annanstans

Annars är jag TRÖTT!! och ber därför att f återkomma med jobbreflektioner och annat bajs till helgen

• Timisen

Vad tycker ni om programmet på 3an som sänds just nu? Det heter "du är vad du äter".

• Timisen

Köpte en stoneleigh chardonnay men just nu är det rödvinaren som går åt...den passade bättre till kötträtten som var middagen...

• toca

"Du är vad du äter"...? Mhmm... I sa fall bestar jag av ett berg kanelbullar, en fagelinfluerad kyckling och lite chips idag. Usch...

• Timisen

Kopia av engelsk serie där en bestämd kostrådgivardonna besöker tjockis o slänger allt i kyl o skafferi o sätter tjockisen på chocknyttig diet o motionsprogram...

• Timisen

Konceptet är ganska respektlöst beteende mot tjockisen...ibland slår det fel i den svenska versionen o tjockisen blir ARG...i den engelska serien kör de direktsänt lavemang o ingående diskussion om bajskonsistensen...

• Timisen

Jag tycker de är så jäääävla duktiga!!! Men jag kan inte fatta hur nån tjock/smal/kort/lång vill vara med i dokuformat i tv...

Svar på tråden Midsommargänget III